Direksiyondan 3 kere kaldım çok üzgünüm napcam?

Arkadaşlar ehliyet direksiyon sınavından 2 kere park 1 kere istop kaldım sizce tekrar gireyimmi sürekli kalıyorum kursa fırça atmaya gerek var mı onlarinda işine geliyor kalmam
Direksiyondan 3 kere kaldım çok üzgünüm napcam?
Cevapla