Direksiyon sınavından 2. kez kaldım. Hevesim bile kalmadı artık napıcam ben?

ilk sınavda aşırı stres yaptım bir de yağmurluydu geri viteste kaçırdım arabayı. Ama bu sınavda daha sakindim sorunsuz geldim sonuna kadar. İki duba arasına park ederken tekerlek kaldırıma değdi ve direkt indirdiler. Çok uyuz bir hocaya denk geldim zaten adam beni sürekli lafa tuttu dikkatimi dağıttı falan. Neyse işte gene kalınca babamlara da bişey diyemedim artık bir sürü masraf oldu ehliyet için hevesim bile kalmadı artık moralim çok bozuk. Utanmasam ağlıcaktım orda :( Ne yapmamı tavsiye edersiniz?
Direksiyon sınavından 2. kez kaldım. Hevesim bile kalmadı artık napıcam ben?
Cevapla