Arkadaşlar Amerika'da modellik mankenlik yapmak isteyen biri orada nasıl oturum hakkı alır?

Arkadaşlar ben Amerika'da modellik mankenlik yapmayı düşünüyorum lütfen ciddi cevaplar bekliyorum yapamazsın edemezsin boş hayal kurma diye laf yapacaklar yorum yapmasın Amerika'ya mesela gidip orada model olucaz diyelim hatta ajansla markayla vs konuştuk diyelim tamam oraya vizeyle falan gidicez ama biz orada modellik yaparken tamamen orada kalmak istiyoruz modellik yaptığımızı göstererek orada kalma hakkı elde ediyor muyuz yoksa başka bir yolu var mı?
Arkadaşlar Amerika'da modellik mankenlik yapmak isteyen biri orada nasıl oturum hakkı alır?
Cevapla