Arkadaşlar ben Amerika'da modellik mankenlik yapmayı düşünüyorum lütfen ciddi cevaplar bekliyorum yapamazsın edemezsin boş hayal kurma diye laf yapacaklar yorum yapmasın Amerika'ya mesela gidip orada model olucaz diyelim hatta ajansla markayla vs konuştuk diyelim tamam oraya vizeyle falan gidicez ama biz orada modellik yaparken tamamen orada kalmak istiyoruz modellik yaptığımızı göstererek orada kalma hakkı elde ediyor muyuz yoksa başka bir yolu var mı?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
şimdi direk gidip orada model olman zor, burdan bağlantılar ve referanslarla gitmen gerekiyor ki zaten böyle gidersen vize başvurusunda bunları göz önüne alırlar ama oturma izni filan bekleme çalışma izni ile idare etmen lazım ordaki iş verenlerin sayesinde belki sonradan alabilirsin oturma iznini
06 Yorumla
Soran+1 yılHayır zaten gidip direkt olma gibi bir şey değil önce modellik işini vs ayarlayıp öyle giderim direkt olmaz tabikide ama mesela çalışma vizesi modellik içinde geçerli mi yani modellik de sayılır mi
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim cevapladığın için peki ben mesela gittim diyelim beş yıl kadar orada çalıştım orada kaldım daha sonra vatandaşlık alabilir miyim
Soran+1 yılNe gibi bağlantılar mesela
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
4Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılYanlış bilmiyorsam H-1B vizesi alman gerekiyor. Avrupada bir ülkede modellik yapıyor olsan işin kolay oluyor ama Türkiyeden direkt gidebilmen çok zor. Bu arada ben modellik yapmış biriyim, üstelik Avrupa merkezli bi ajans
00 Yorumlaişi bilen br abimiz var görştürebilirim burdan model yönşendiriyolar
00 Yorumlaallaen sonra sana da hd_alt_yazili_turkish_girl linkinden ulaşmayalımndlsşxlxl
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 1b cevap paylaştı. Green Card veya evlenme yolu ile.
06 Yorumla
Soran+1 yılGreen kartı araştırdım ama ben orada mankenlik yapicaksam bana verirler mi ki o sıkıntı işte
Soran+1 yılEvet kesinlikle çekilişe katılacağım ama çıkmazsa diye endişeleniyorum
- +1 yıl
Ben bu sene katıldım fakat çıkmadı, her sene denemelisiniz denemek ücretsiz.
Çıkmasi halinde US Bureau of Consular Affairs [Türkçe: Dışişleri Bakanlığı] DS-260 Formunu doldurup gönderdikten sonra beklemeye geçiyorsunuz.
Bir süre sonra başvurunuzda belirttiğiniz email adresinize ABD Büyükelçiliği tarafından adınıza oluşturulan randevu evrağı gönderilmekte.
Belirtilen randevu tarihinden 1 hafta önce Ankara 'da anlaşmalı göçmen sağlığı muayenesinden muayene olmalı ve bir sarı sarf evrağı almalısınız. Muayene ücreti 500 dolar civarı tutuyor ve yanınıza dolar bulundurun. Daha sonra ertesi gün sonuçlar çıkmakta ve size verilen sarı zarfı açmadan muhafaza edip büyüklelçiliğe teslim edeceksiniz. Randevu günü sarı zarfla beraber Büyükelçiliğe gidip sıraya girmelisiniz, sıranız geldiğinde içerdeki görevli evraklarınızı teslim alıp size birkaç soru soruyor ve pasaportunuzu talep ediyor, sonrasında işlem tamamlanıyor ve ödeme yapma aşamasına geçiyorsunuz. Ödeme yaptıktan sonra oradan ayrılıyorsunuz ve ikametgah adresinize 1 hafta içerisinde pasaportunuz gönderiliyor.
Pasaportunuz elinize geçtiği andan itibaren 6 ay içerisinde Amerika'ya giriş yapmanız gerekmekte.
Not: Büyükelçilik min. 10 bin dolar para göstermenizi talep ediyor, bu para sizde kalıcak ve bunun için bankanızdan aldığınız evrağı göstermelisiniz. Amerika'da devlete yük olmamanız için para şartı aranmakta.
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim bu bilgiler için bu yıl green kart basvuru yapacağım çalışma vizesi de aklımda mutlaka bu yıl deneyeceğim olmazsa çalışma vizesi çıkarttırırım bir sonraki seneye kadar bekleyemem çalışma vizesi ile ABD'ye gidip orada olduğumuz süreçte green kart basvuru yapmamizda sıkıntı var mı peki
Araştırmak lazım
015 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle araştırmak lazım fakat tam olarak istediğim cevapları bulamıyorum hicbiryerde vizelerde çok sıkıntı çıkıyor sürekli git gel yapsam çok masraf çıkıyor en iyisi tamamen gitmek
Soran+1 yılEvet hem çok mantıksız hem çok masraflı ki zaten bir yerlere gelebilmek istiyorsan o mesleğin merkezinde olman lazim sürekli Amerika'ya git Türkiye'ye gel olmaz
Soran+1 yılşu an sadece araştırıyorum birkaç problem var halledilemeyecek şeyler değil ama yaz bittikten sonra bir başlangıç yapacağım
Soran+1 yılEmin ol olucam çünkü gerçekten istiyorum ve hem bunu isteyip hemde boş oturmuyorum olucagimdam çok eminim ve her geçen gün daha da yaklaşıyorum hedeflerime birde bakmışsin ki karsilasirizz kim bilir😅
Soran+1 yılSorun model olmakta değil sorun ABD de kalıcı kalmakta oturum izni ve vatandaşlik almakta yoksa ben olucagimdam eminim umarım birgün dediğin gibi olurum yorumun beni mutlu etti💕😅
Soran+1 yılTürk model yok denecek kadar az birkaç tane onlarda pek tanınmıyor birgün adimi duyarsan adım Zehra :) ve bir gün adımı herkes duyacak
Soran+1 yılModellik oyunculuk gibi yerlere gelip bir anda değişen burnu havada kimseyi gözü görmeyen insanlar hayatta biryere gelemez ve yok olup gider ben öyle biri değilim:))
Soran+1 yılMutlu oldum böyle düşünmene umarım birgün karşılaşırız hayatta ne olur bilemeyiz cevapların içinde çok teşekkürlerr:))
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Arkadaşlar Amerika'da modellik mankenlik yapmak isteyen biri orada nasıl oturum hakkı alır?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer