Benzinlikte kasiyer olarak çalışıyorum, işten çıkacağımı söyledim. Çıkamayacağım desem müdür bir şey der mi?

Arkadaşlar petrolde kasiyerlik yapıyorum 1 ay olucak ay sonu cikacagimi söyledim müdüre pekte emin değilim çıkmıyorum desem bişe dermi kararsız kaldim
Benzinlikte kasiyer olarak çalışıyorum, işten çıkacağımı söyledim. Çıkamayacağım desem müdür bir şey der mi?
Cevapla