21 yaşındayım, 5. kez sınava hazırlanmak istiyorum. Ayıp mı?

Evden hazırlandığım için ve asosyal bir hayatım olduğu için çoğu şey beni etkiliyor.
Hemşire olmak istiyorum. Hayat şartlarım hem maddi hem manevi zor.
2 yıllık istemediğim bir bölüm yazmak istemiyorum. Ailemden kaçmak istemediğim bir evlilikte yapmak hayatımı mahvetmek istemiyorum.
Arkamda kimsem yok destekçim yok. Delirmek istiyorum. Üniversiteyi kazanmak bitirmek zaman alacak geç mi kalacam hayata? Ayıp mı?
21 yaşındayım, 5. kez sınava hazırlanmak istiyorum. Ayıp mı?
21 yaşındayım, 5. kez sınava hazırlanmak istiyorum. Ayıp mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Çünkü benim okumaktan başka şansım yok. Kimse sahip çıkmıyor bana herkes sırtını dönüyor yalnızım.💔
21 yaşındayım, 5. kez sınava hazırlanmak istiyorum. Ayıp mı?
Cevapla