+1 yılSınavı kazanana kadar başka bir yerde çalışabilirsin hem maddi olarak hemde daha sosyal olman için fırsat olur eğer seni etkiliyorsa. Bazı insanlara daha zor geliyor olabilir öğrenmek ayıp dediğin buysa öyle düşünme senin hayatın ve kimseyi ilgilendirmez başkalarının düşünceleri için hayallerinden vazgeçmemelisin daha fazla çalışarak başarabilirsin. Bu soruya resmini eklemen anlamsız olmuş başarının dış görünüşle alakası yok
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılBence doğrusunu yapıyorsun, 2 yıllık sevmediğin bir bölüm okuyup pişman olacağına 1 sene daha dişini sık planlı çalış ve istediğin bölümü kazan, cunku acele edersen pişman olabilirsin neden sevmediğim bölümü okudum 2 senem çöp oldu dersin, be ayrıca yaşında daha çok küçük 21 yaşındasın hayat senin için yeni başlıyor zaten hiç bişey için geç kalmış değilsin, ben 26 yaşındayım sevmediğim bir bölüm okudum oyuzden 2. kez sınava girmeyi düşünüyorum normal yani böyle şeyler
00 Yorumla
Buna hazır olman önemli sınav stresi sınav süreci uzun bir süreç sen de biliyorsun ki ebelik tarzı da düşünebilirsin ama hayır ben gerçekten hemşirelik çok istiyorum ve tekrar deneyeceğim diyorsan hiçbir şey için geç değildir herkes kendi zamanını yaşıyor çünkü
00 Yorumla
Hiçbir zaman vazgeçme. Yeni bir şeyler öğrenmenin yaşı olmaz. Kimseyi kafana takma. Ben 2 kez mezuna kaldım şu an üni okuyorum. Ben de hemşirelik istiyordum ve bu sene tekrar hazırlanacağım. Hatta çok istediğim bir bölüm daha var iki yıllık. Onu bile okuyacağım.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
42Cevap
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 38,3b cevap paylaştı.
u +1 yılHayır değil neden ayıp olsun Hayır, kesinlikle ayıp değil! Her bireyin kendi eğitim süreci ve hedefleri farklı olabilir. Sınavlara hazırlanmak zaman ve çaba gerektiren bir süreç olabilir. Bir sınava tekrar hazırlanmak veya bir hedefe ulaşmak için daha fazla çaba harcamak oldukça doğal ve anlaşılabilir bir durumdur. Önemli olan, kendinize olan güveninizi korumak, hedefinize odaklanmak ve motivasyonunuzu yüksek tutmaktır. Her denemede öğrenme ve gelişme fırsatları bulabilirsiniz. Önemli olan, istediğiniz hedefe ulaşmak için pes etmeden çalışmaya devam etmenizdir. Unutmayın, başarının zaman aldığı durumlar vardır ve her deneme size daha fazla deneyim ve bilgi kazandırabilir. Kendinize olan inancınızı kaybetmeden hedeflerinize odaklanmaya devam edin ve sınavlarla ilgili kaynaklardan, destekleyici çevrelerden veya öğretmenlerden yardım alarak daha iyi bir hazırlık süreci geçirebilirsiniz.
10 Yorumla
+1 yılBence işe girip çalış veya farklı sınavlara gir yani olmuyorsa aynı şeyi zorlamanın bir anlamı yok die düşünüyorum hakkında hayırlısı olsun bazen süreç bütün sıkıntıları unutturacak şey için sabretmeni ister umarım sonunda yüzünü güldürecek bir şey yaşarsın
10 YorumlaBen 4. Kez denedim ve pes ettim. olmuyorsa bazen zorlamanın anlamı yok. Çalıs en azından ele bakma babada emin ol bir zaman sonra of bir sen eksiktin bana masrafsın demeye başlayacak. Ders çalısıp eve girdiğim dönemde bana kafayı böyle yedirmiştiler
00 Yorumla
+1 yılYok be niye ayıp olsun. Ben okul hayatımı geçen sene bitirdim daha. Lise dahil tüm okul hayatım sınıfta kalıp uzatmakla geçmişti. Ne ayıp olur, ne geç kalmış olursun. Rahat ol, gerçekten istediğin bölümü oku. Benim gerçekten istediğim şeyi okumak için yüksek lisans yapmam gerekti mesela😂😂😂
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl27 yaşındayım ve hala okuyorum. Defalarca okula başlayıp bıraktım çünkü ailevi ve bundan dolayı oluşan psikolojik sorunlarım vardı. Tekrar ve tekrar denedim ve sonunda başardım, ön lisansımı aldım ve şimdi lisansımı yapıyorum. Hem inan bana üniversitede her yaştan insan var, 21 daha ney ki, 40 hatta 50 yaşlarında öğrenci bile bulabilirsin. Asla vazgeçme
11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBu süreçte, eğer mümkünse bir psikoloğa gitmeni tavsiye ederim. Ben kendim çok dindar bir psikoloğa gittim ve ondan aldığım destek bu sefer pes etmememe vesile oldu. 3 haftada bir bile olsa git, iyi gelir
Okumak güzel ama hayat üniversiteden sonra farklı olmuyor, aynı 18'den sonrası gibi. Bir kademe daha atılıyorsun ama orada bitmiyor. Hayatı sınırlandırmamak gerek, "şundan sonra şöyle olur, yaparım" düşüncesi yanlış.
00 Yorumla24 yasındayım hayla deniyorum
Sana önerim 2 yılık acık öğretimden bir bölüm yaz ama hemsireliğe gecis yapa bilceğim bir bölüm olsun
Hem 2 yılık bölümü oku hemde tekar ayt hazırlan elinide hızlandır
00 Yorumla
+1 yılŞu an matematiğimi konuşturcam 18 yaşında mezun oluyorsun 3 yıl sonra 21 olıyorsun senın 3 kez sınava hazırlanman lazım 5 nasıl oluyor?
12 Yorumla- +1 yıl
2019da mezun olduysa 5 kere sınava girmiş seneye 6. girişi olacak bu kişinin
Soran+1 yıl5 kere girmedim 4. girisim 2020 mezun
+1 yılYaşın çok küçük güzel kardeşim neden geç kalasın ki , okulunu bitir atan. kendine yeni yol çiz hayatını değiştir kendini üzme. bizde mutlu değiliz yasadimiz hayattan
00 YorumlaBak kendi agzinla diyosun 21 yaşindasin yolun henuz basinda bile degilsin elbette sinava tekrar giriceksin ve ileride kazanicaksin ben çoçuk gelisimcisiyim 4 yil bi yil dgs ile okul oncesine gectim 2 yilda ordan 7 yil gibi bi sure tuttu bu elbette karsi cikanlarim çok oldu ailem dahi bugun 30 yasa dogru gidiyorum ama asla dogru bildigim yoldan vazgecmedim taki kazanana dek bu yolda vazgeçilmez vazgecersen kaybedersin sadece cok iste cok calis
00 Yorumla
+1 yıl2 yıllık boş bir bölüm okumaktansa defalarca kez sınava hazırlanman ayıp bir şey değil gayet mantıklı.
11 Yorumla- +1 yıl
okul komple boş zaten 4 yıl okuyup üstüne bide master doktora yapıp ilkokul mezunu birinin işçisi olmak için yarışıyorsun
+1 yılAyıp değil de başarısızlık gibi biraz, ama herşeye rağmen kendine güvenip yeterince çalışıp iyi bir üniversiteye girebilirsin
00 YorumlaNeden ayıp olsun sen yeter ki istekli ol emek sarfet ve vazgeçme
10 YorumlaBaşarılar kendini dinle boş ver gerisini gelecekteki bu imkan zaman olmayabilir iyi çalış
00 Yorumla
+1 yılAyıp değilde beş kes girme yani bu kadar vakit kaybetme.
00 YorumlaAyıp mayıp değil saçmalama türkiye adlı survivorda bize her şey mübah, güvencen de benim 😎
015 Yorumla- +1 yıl
evet doğru
- +1 yıl
evet aynen
- +1 yıl
Net yani
- +1 yıl
dedim bile ;D
- +1 yıl
gel bak m//saj at
- +1 yıl
xper yetmiyor maalesef
- +1 yıl
niye öyle dedin be
- +1 yıl
ahhahahah gel gel ben daha ciddi şeyler konuşurum
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 348 cevap paylaştı.
+1 yılGeç değil elbette, elinden geleni yap ve hedefine ilerle.
00 Yorumla
+1 yılTiktok çeken utanmıyor sen mi utanacaksın , boş ver tatlım olabilir hayat bu
00 YorumlaYani geç değil de bi üniversiteye gidip oradan da hazırlanabilirsin
00 Yorumla
+1 yılBen bu yaşımda tekrar giricem bunda utanacak ne var 😂
00 YorumlaBiraz sabredin. Sevdiginiz bir meslek ya da bir hobiniz vardir illaki.
00 Yorumla
+1 yılBırak sınavı senle el ele verelim dünyayı feth edelim😘
00 Yorumla
+1 yılAyıp değil ama bundada kazanamazsan ayıp olabilir 😂
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılHayır tabiki hazırlan yaşın daha genç canım hayırlısı olsun inşallah hakkında gayet güzel bişey ✨🙏
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende 4 sene kpss çalıştım sonra yokdil. Simdi arastirma görevlisiyim
00 YorumlaOkumanın ve öğrenmenin ayıbı olmaz. Her yasta okuyabilirsin sadece basarili olabileceğini bildiğin bir bölümü ya da mesleği doğru seçmelisin.
00 YorumlaAsla ayıp değil sonuçta sen çabalıyorsun. İstersen bin defa hazırlan gene ayıp değil
00 Yorumla
+1 yılİstersen 40 yasinda sinava gir bunda ayip bir sey yok
01 Yorumla- +1 yıl
Memelerin güzelmiş ppdeki 🔥🔥💋
+1 yılFotoğraf ne alaka şimdi onu anlamadım 🤔
11 Yorumla- +1 yıl
Benim gibi
Ayıp bir durum yok saçmalama
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 425 cevap paylaştı. durmak yok, savaşmaya devam
00 Yorumla
+1 yıl5. kez olana kadar nerdeydin tabi sorarlar adama
00 Yorumla
+1 yılcok guzelsın masallah
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılbunda sorun görmüyorum
00 Yorumla Tabi ki hayır İstiyorsan girebilirsin
00 YorumlaAyıp yatakta olur jsndndn
00 Yorumla
+1 yılHayat sizin kimseyi düşünmeyin
00 Yorumla
+1 yılSoruna cevap mi ariyorsun kismet mi?
00 Yorumla
+1 yılKabul ederlerse hazırlan yani ojcaocna
00 YorumlaYasin geciyo kazanman lazim
00 Yorumla
+1 yılHangi bölümü istiyorsun
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 3b cevap paylaştı. Ben 7 kere girdim 6 senedir girmiyorum
01 Yorumla- +1 yıl
Sen hala evdemisin hiç calişmaya basladinmi
Gizli Üye(18-24)+1 yılAyıp olan şeyler başka bu doğal
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılyapabilirsin ayıp bişey yok
00 YorumlaGeç değil çalışmaya başla
00 Yorumla
+1 yılno now
12 Yorumla- +1 yıl
maşallah yüxün harika
- +1 yıl
daim olsun
mewlam iyisini kısmet etsin
+1 yılAyıp
10 Yorumla
+1 yılayıp tabi
00 Yorumla
+1 yılNiye ayıp olsun
00 Yorumladeğil.
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 613 cevap paylaştı.
+1 yılNeden ayıp olsun ki?
00 Yorumla
+1 yılOkumanin yasi yoktur hep oku
00 Yorumla21 çok genç yaparsın.
00 Yorumla
+1 yılkendini niye koydun orasını anlamadım
00 Yorumla
+1 yılNiye ayıp olsun
00 Yorumla
+1 yılNiye ayip olsun
00 YorumlaHayır niye ayıp olsun sonuçta sınav önemli
00 YorumlaDurmak yok devam ke
00 YorumlaBen 7 kez girdim niye ayıp olsun
00 Yorumla
+1 yılistersen 30unda hazırlan bizene kardeşim
00 Yorumla- Devamını Gör (9)
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
