Özelde çalışmaya başlayıp aynı zamanda Kpss'ye çalışmak mı yoksa risk alıp tüm sene sadece Kpss çalışmak mı?

Arkadaşlar ben Okul Öncesi Öğretmeniyim. Daha yeni mezun oldum bu seneki sınava çok iyi çalışamadım yoğunluğumdan dolayı. Seneye kendime son bir şans verip tamamen kendimi odaklamak istiyorum sınava ama çokta kararsızım annem, çevremdekiler vs. yaşımın dezavantaj olduğunu (yaş 25) artık bir işte çalışmaya başlamam gerektiğini söylüyor. Bense özelde çalışmayı hiç istemiyorum özellerde nasıl zor iş imkanlarının olduğunu biliyoruz. İyi bir puan yapabileceğime inanıyorum ama yine de kararsızım böyle bir risk almalı mıyım?

Özelde işe başla, Kpss'yi de yanında yürüt.
Sadece Kpss'ye odaklan.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Ve tabii bir de anaokullarının ülkemizde daha da yaygınlaşmaya başladığını unutmayalım :(
Güncellemeler
+1 yıl
?))))9
Güncellemeler
+1 yıl
? aethhgjhölj
Özelde çalışmaya başlayıp aynı zamanda Kpss'ye çalışmak mı yoksa risk alıp tüm sene sadece Kpss çalışmak mı?
Cevapla