Endüstri mühendisliği okuyorum, ikinci üniversite olarak hangi bölümü seçmeliyim?

Endüstri mühendisliği okuyorum seneye açıktan bir bölüm daha okuyacağım sizce hangi bölüm benim önümü açar iş olanaklarımı arttırır? Dış ticaret, uluslarlarası ticaret, işletme gibi bölümler var aklımda

Güncellemeler
+1 yıl
fikir verecek kimse yok mu ya:/
Endüstri mühendisliği okuyorum, ikinci üniversite olarak hangi bölümü seçmeliyim?
Cevapla