Güncellemeler
+1 yıl
fikir verecek kimse yok mu ya:/
Endüstri mühendisliği okuyorum seneye açıktan bir bölüm daha okuyacağım sizce hangi bölüm benim önümü açar iş olanaklarımı arttırır? Dış ticaret, uluslarlarası ticaret, işletme gibi bölümler var aklımda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bir endustri mühendisi olarak tavsiyem oraya harcayacagin eforu dile ve kendine geliştirmeye adaman. 2. universitenin hiç bir önemi ya da katkisi olmayacak görüşmelerde. Kendini geliştirebileceğin cok farklı yollar var onları değerlendir.
Dil konusu ayrı onun dışında nasıl geliştireblirim tavsiyelerin varsa dinlemek isterim
Kaçıncı sınıftasin. Gönüllü staj yapmak, okulda ki kulüpte aktif olmak etkinliklere katılmak, farklı üniversitelerin de etkinliklerine katılmak, exceli adın soyadın gibi öğrenmek, veri analizi kısmını geliştirecek araçlar öğrenmek, bakis acını gelistirecek kitaplar okumak. Blog bile yazabilirsin. LinkedIn ve kariyer. net profilin olsun oradan çalışmak istediğin alanla ilgili o sektörde bulunan insanlarla iletişime geç, network unu artir
İşletme olabilir.. bende mühendisim..
Ne güzel meslaktaşım:) İşletme çok genel kalmaz mı e ticaret ve pazarlama nasıl sence? E ticaretle ilgili iş alanı nasıdır
Bunların da önü açık diye düşünüyorum aslında olur tabi.. isterseniz dm den konuşalım bu konuyu tavsiyeler verebilirim bu konuda sanırım 🙏🏻☺️
tabii istek atıyorum
Tamam kabul edeyim