Yksye gireceğim ama çok başarısızım ailem bana çok kizacak netlerimi görünce ne yapmalıyım?

6 gün sonra yks sınavına girecek 18 yaşında bir kız öğrenciyim. Ailem benim için çok cabaladi özel okula yazdırdı doping hafıza satın aldı ama ben emeklerinin karşılığını hiçbir zaman veremedim. Tyt netlerim 30 civarında, Ayt netlerim 20li civarlarda ders çalışmayı deniyorum ama olmuyor aklımda kalmıyor anlamıyorum bazen de çalışmıyorum. Matematik deseniz 0 yani hiç yapmıyorum direk. Paragraf çözmemis olsam ben 30 neti bile goremezdim deniyorum gerçekten çalışmayı deniyorum ama olmuyo benim kafam basmıyor. Ailem yks netlerimi görünce hayal kırıklığına uğrayacak... Matematikten 1 soru bile yapamadiğimi netlerimin 40ı bile bulmadığını gördüklerinde nasıl bir azar yiyeceğim hayal bile edemiyorum bittim ben ya ne yapacağım
Yksye gireceğim ama çok başarısızım ailem bana çok kizacak netlerimi görünce ne yapmalıyım?
Cevapla