Zorlandığım ve sevmediğim bir yerdeyim ne yapmalıyım?

Evimden uzakta bir yerde hizmet sektöründe çalışıyorum. Güvenlik işi yapıyorum o kadar boş ki elime bir tecrübe bir başarı geçmiyor açıkcası. Full time sinir stres son hızıyla devam ediyor. Böyle giderse kanser olacağım zaten geçici süreliğine girdiğim bir iş ama geldiğimden beri psikolojim bozulmuş durumda bana ağır geliyor. Bazıları bırakmak istediğimde şımarıklık yaptığımı düşünüyor. Ben keyfine çalışıyorum zaten Allaha şükür çok bi çalışma ihtiyacım yok. Aile evindeyken tabi bu kadar harcama yapamıyorum neyse ben bir meslek ya da tecrübe etmeyeceksem ya da her saniye birileri bir şeyin hesabını soracaksa iş dünyası böyle bir şey mi sizce?
Zorlandığım ve sevmediğim bir yerdeyim ne yapmalıyım?
Cevapla