Arkadaşlar 2 yıllık muhasebe ve vergi uygulamalarından dikey geçişle 4 yıllık işletmeye geçmem çok zor olur mu?

normalde ünilerde 4 yıllık işletme iktisat gibi bölümler çok yüksek puanlar istemiyor fakat ben lysye girmediğim için 2 yıllık muhasebeye gittim geçiş yapabilceğim bölümler şunlar
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Bölümünden Dikey Geçiş Yapılabilecek Lisans Programları:

Muhasebe
Muhasebe ve Finansal Yönetim
Muhasebe ve Finansman Öğretmenliği
Uluslararası Finans
Uluslararası İşletmecilik
Uluslararası Ticaret
Uluslararası Ticaret ve Finansman
Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik
Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri
İşletme
İktisat
Maliye
Kamu Yönetimi
İşletme Bilgi Yönetimi
İşletme Enformatiği
İşletme-Ekonomi
Lojistik Yönetim
geçişim çok zor olur mu dikey geçişte kaç net bırakmalıyım yardım pilissss :D
Arkadaşlar 2 yıllık muhasebe ve vergi uygulamalarından dikey geçişle 4 yıllık işletmeye geçmem çok zor olur mu?
Cevapla