normalde ünilerde 4 yıllık işletme iktisat gibi bölümler çok yüksek puanlar istemiyor fakat ben lysye girmediğim için 2 yıllık muhasebeye gittim geçiş yapabilceğim bölümler şunlar
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Bölümünden Dikey Geçiş Yapılabilecek Lisans Programları:
Muhasebe
Muhasebe ve Finansal Yönetim
Muhasebe ve Finansman Öğretmenliği
Uluslararası Finans
Uluslararası İşletmecilik
Uluslararası Ticaret
Uluslararası Ticaret ve Finansman
Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik
Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri
İşletme
İktisat
Maliye
Kamu Yönetimi
İşletme Bilgi Yönetimi
İşletme Enformatiği
İşletme-Ekonomi
Lojistik Yönetim
geçişim çok zor olur mu dikey geçişte kaç net bırakmalıyım yardım pilissss :D
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Bölümünden Dikey Geçiş Yapılabilecek Lisans Programları:
Muhasebe
Muhasebe ve Finansal Yönetim
Muhasebe ve Finansman Öğretmenliği
Uluslararası Finans
Uluslararası İşletmecilik
Uluslararası Ticaret
Uluslararası Ticaret ve Finansman
Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik
Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri
İşletme
İktisat
Maliye
Kamu Yönetimi
İşletme Bilgi Yönetimi
İşletme Enformatiği
İşletme-Ekonomi
Lojistik Yönetim
geçişim çok zor olur mu dikey geçişte kaç net bırakmalıyım yardım pilissss :D

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar