Güncellemeler
+1 yıl
Sartlarim derken açik ogretimdeydm bu sene 1 senedir evdeyim kucuk bi yerde yasiyorum kutuphane yok arkadaslarim uzak
Merhabalar ben yazdan beri cok sıkı bir sekilde yks hazirlaniyorum rakiplere gore cok erken baslamistim okul kapanali 1 hafta sonra falan ama yurutemedim asla hatalarim coktu ona ragmen devam ettim ve idelaimde cok kucuklukten befi hukuk vardi gecem seneden itibarende İstanbul hukuk var tek tercihim de oydu ama Nisan aynina geldiginde ben biraktim o aydan beri ya cok az calistim ya da her gun yattim cunku gelmiycegi cook belliydi bide ben evde hazirlaniyorum açikta sıkıldim suanda da hem evden biktim hemde alalade bi uni okimak istemiyorum sizce napim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bende yks ciyim zaman geçtikçe rakipler artacak acele etmekte fayda var
Onun icin yapabilcegimiz bir sey yok ona bakarsan olau sadece yks degilki iş hayati da öyle
Evt o yüzden az puan da olsa okumalıyız
Ben oyle dusunmuyorum iste 4 sene mezuna kalip 5. sene tıp kazaninca Allahima sükür diş hekimligine gitseudim cok pisman oluedum diyen gordum de duydum da bende kalitesiz bi yere gitsem ilerde istedigim yerde olamam ki
Ama sınava giren adaylar gitgide artıyor daha çok rakibin oluyor hele şu baraj kalktı ben 2. Kez gircem sıkıntı o yüzden
Baraj olayisini hicc umursama istatikleri incele baraj kalkmadan once baraji kac kisi geciyomus yok iste depremden dolayi herkes girebilicek yok baraj kalkti bunlar calisan insani etkilemez
Sen dert etme yani
Ailem de baskı yapıyor sınavı kazanamazsan bı daha giremezsin dediler kazanamazsam evden kaçarım valla
Aaa oyle aile mi olur ya benimkiler asla diyemez oyle ne demek kazanamassan ayrica kazanmak veya kaubetmek kime gore bazilari vardir sayisalda ilk 5 k yapar basarili bulmaz kendi bazilari vardir 100 k yapar istedigi yerdedir basari goreceli
Bilemiyorum
Yanliz cok stresli bi surec ulkenim en onemli merkezi sinavi sonucta bu kopruyu gecince rahatlixaz ama bakalim cok zor ya
Ben deprem bölgesindeyim başka ile verdiler 2 gün arabada kalacağım
Aa senin icin daha zor ya
Umarim istedigin seyler olur
Ayt fazla görmeden ayt gircem ayt ümidim yok
Benimde ayt iyi tyt bok gibi neyse ölümlu dünya kardesim bu sene olmazsa seneye olur cok zor evet sen aile baskisi yasiyosun baska insanlar kitap alamiyo bemde evden sıkıldım spikolojim bozuldu hepimkzin durumu farkli
Yaşın kaç
18
Ilk girisim ua
Elazığ'da giriyorum deme bana
Yoo neden
Rüya görmüştüm de neyse
Ben 19 2. Girişim
Anladim
Sınavda okula yıldırım düşse şaşırma
Ahahahah
Neden
Rüyalarım gerçek oluyorda deprem kaza falan çok şey bildim ben
Ya deme
Evt hocamın bacağının kopmasından maraş depremine kadar
Öhh
Ayt sınavının ortalarına dikkat et
Abooo korkutmaaa beni butun ulkeye mi duscek anlamadim ki ben
Yok rüyamda bı kız görmüştüm ilk defa girecekti aynı okulda yanımda oturuyordu sınav ortası gözüm kaydı ona baktığı an güm okulun çatısı çöktü devam edin dediler
Nee fndndn
Dikkat et
Fen yapsammi acaba
Korktum
Yap tabi
Valla sayısal isteyip sözelde başarılı yabancı dil bölümü çıkması biri olarak 14 fen yapmıştım tyt de ayt girmemistim
Yap tabi ozamn
Yanlışsa puan gidiyor bilirsin
Türkçem iyi olsaydı DGS yapabilirdim olmadı
Ee herhde biliyorum😅
Ya konuyi bilmiyosan niye cozcen ki senin bi alanin yok mu hazirlandigin ona gore coz iste
Yorum soruları olur ya
DGS planım var ayt olmadığı için ydt ye töbe ettim ydt yüzünden Türkçem düştü