Sorum uzun oldu kusura bakmayin lutfen bu durumlari tecrube etmis kisiler yazar mi fikirlere ihtiyacim var lutfeen?

Merhabalar ben yazdan beri cok sıkı bir sekilde yks hazirlaniyorum rakiplere gore cok erken baslamistim okul kapanali 1 hafta sonra falan ama yurutemedim asla hatalarim coktu ona ragmen devam ettim ve idelaimde cok kucuklukten befi hukuk vardi gecem seneden itibarende İstanbul hukuk var tek tercihim de oydu ama Nisan aynina geldiginde ben biraktim o aydan beri ya cok az calistim ya da her gun yattim cunku gelmiycegi cook belliydi bide ben evde hazirlaniyorum açikta sıkıldim suanda da hem evden biktim hemde alalade bi uni okimak istemiyorum sizce napim

Bir sene daha evde hazirlan (şartlarim sıkıntılı)
Düsük puanli bi hukuk fakultesine git oku
B de bahsettigim gibi hukuka git okulu dondur tekrar hazirlan
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Sartlarim derken açik ogretimdeydm bu sene 1 senedir evdeyim kucuk bi yerde yasiyorum kutuphane yok arkadaslarim uzak
Sorum uzun oldu kusura bakmayin lutfen bu durumlari tecrube etmis kisiler yazar mi fikirlere ihtiyacim var lutfeen?
Cevapla