27 yaşındayım. Kpss mi diş hekimliği ya da yazılım mı?

Sayısalım kötü o yüzden sayısal çalışıyorum. Şimdi bu akp kazanınca memuriyette de tabi aynı terane adam kayırma olacak.

Ne yapmalıyım tekrar üni ye mi hazırlansam diye düşünüyorum. Evlilik demeyin aday yok aday adayı da yok. Olacağını da sanmıyorum.

İyi para kazanmak istiyorum hep asgari ya da bi tık üstünden bıktım. Üni mezunuyum bu arada lisans. B grubundan girmeyi düşünüyorum bu sene yani.

27 yaşındayım. Kpss mi diş hekimliği ya da yazılım mı?
Cevapla