Müdürümün mobbingi beni işten daha çok soğutuyor. İş yerinde nasıl tavır sergilemeli?

Hata yaptığımda sözlü değilse de yazılı maillerinde ağır yazıyor ve CC’ye patronumun gördüğü ortak maili ekliyor kadından çok sıkıldım. Konuşurken beni süzüyor geçmişte atışmıştık ben bunu instagramdan filan sildim hatta yeni profil açtım işyerinden kimseyi eklemedim. Kendi de hata yapıyor ama benimkini kabak gibi herkesin önüne sunuyor ve kendi personellerinden sadece bana yapıyor onu farkettim. Hatamı söylerim yalaka değilim. Sizce bu kişiye ve kişilere nasıl yaklaşmalı hata yani ne yapabilirim çözümü olan şeyleri bile çok abartıyor zaten ailem ayrı annem hata kendime bir hayat kurmaya çalışıyorum arkadaşım yok borcum çok, işyeri de beni zorluyor.
Müdürümün mobbingi beni işten daha çok soğutuyor. İş yerinde nasıl tavır sergilemeli?
Cevapla