Mezun oldum, üniversiteye hazırlanıyorum. Ailem yıllardır çalış diye baskı yapıyor. Kim haklı?

Mezun ögrenciyim ve uni sinavina hazirlaniyorum. Dershaneye gitmekteyim. Aylık harcligim 200 tl ve hicbirseye yetmiyor. İsteseler bunu çok rahat 1000 tl yaparlar ama nezaman parfumdur kalemdir sac spreyidir istesem calis al kendine diyolar. Ogrenciye bunun zorla dayatilmasi mantiksiz geliyor ve hayat yasanilmaz hale geliyor. 19 yasima gelmisim calismaliymisim diyolar. alt kattaki lise 1de okulu birakip ise giren ya da okulu birakip borekcide calisan arkadaslarimi ornek gosteriyolar. Sizce hangi taraf hakli? Ailemmi benmi? Dedigim gibi isteseler 1000 rahat verirler.
Mezun oldum, üniversiteye hazırlanıyorum. Ailem yıllardır çalış diye baskı yapıyor. Kim haklı?
Cevapla