2 sene önce atandım ama ailem hâlâ KPSS çalışmamı istiyor. Her sene milyonlarca kişi boşuna mı giriyor diyorlar. Haklılar mı?

2 sene önce atandım ama ailem hâlâ KPSS çalışmamı istiyor. Her sene milyonlarca kişi boşuna mı giriyor diyorlar. Haklılar mı?
Cevapla