Arkadaşlar merhaba. Daha önce üniversite zorunlu yaz stajını yapan veya yapacak arkadaşlar biliyordur diye buraya danışmak istedim.
Ben bir şirket ile konuşuyorum ve onay aldım ancak 3 temmuzda staja başlayabileceğimi belirttiler. Ancak elime bugün geçen üniversiteden gelen bir belge 3 staj aralığı belirtmiş ve örneğin Temmuz ayı için TEMMUZ-AĞUSTOS 17.07.2023 / 14.08.2023 gibi bir tarih verilmiş ve bu tarihler dışında SGK primlerinin ödemelerinin yapılamayacağı yazılmış.
Bu açıkçası biraz saçma geldi bana. Şirket de tarih konularında pek esnek değildi. Sorum da şu aslında, bu belirtilen tarihler mi esas alınmalı yoksa 3 temmuzda başlayacağım 20 işgünü zorunlu stajımda bir problem çıkar mı?
Teşekkür ederim okuyan, cevaplayan herkese.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
aga okula sorsana bize niye soruyon
okula yazdım da çok geç dönüyorlar. şirket de darlıyor belki bilen çıkar diye
okula yazmak yerine aramak?
açsalar arardım zaten
ya okuluna bi ben mi ulaşabiliyom anlamadım ki. neyse o zaman bence problem çıkabilir ama ben diyim.
Para vericeklerse git çalış
parayı zaten devlet ödüyor o konuda bir sıkıntı yok. şirket ekstra çalışmamı istemiyor aslında. sadece 20 işgünü başlangıcını 3 temmuzda yap diyor 17si yerine. okul da böyle spesifik bir tarih vermiş. ondan kafam karıştı baya. belki bilen vardır diye yazayım dedim
Temmuza çok var
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!