Zorunlu Staj tarihlerini üniversite açıkladı (17 Temmuz) ama şirket 3 temmuzda başlamamı istiyor. Bu bir sıkıntı yaratır mı sizce?

Arkadaşlar merhaba. Daha önce üniversite zorunlu yaz stajını yapan veya yapacak arkadaşlar biliyordur diye buraya danışmak istedim.

Ben bir şirket ile konuşuyorum ve onay aldım ancak 3 temmuzda staja başlayabileceğimi belirttiler. Ancak elime bugün geçen üniversiteden gelen bir belge 3 staj aralığı belirtmiş ve örneğin Temmuz ayı için TEMMUZ-AĞUSTOS 17.07.2023 / 14.08.2023 gibi bir tarih verilmiş ve bu tarihler dışında SGK primlerinin ödemelerinin yapılamayacağı yazılmış.

Bu açıkçası biraz saçma geldi bana. Şirket de tarih konularında pek esnek değildi. Sorum da şu aslında, bu belirtilen tarihler mi esas alınmalı yoksa 3 temmuzda başlayacağım 20 işgünü zorunlu stajımda bir problem çıkar mı?

Teşekkür ederim okuyan, cevaplayan herkese.

Zorunlu Staj tarihlerini üniversite açıkladı (17 Temmuz) ama şirket 3 temmuzda başlamamı istiyor. Bu bir sıkıntı yaratır mı sizce?
Cevapla