Özel üniversitede kayıt yenileme tarihine geç kalınırsa ne olur? Bir kaç gün geç kayıt yaptırabilir miyim? Yine de kaydolur muyum?

Merhaba. Üniversitemde 19 Ocak'ta kayıt yenileme işlemi son gün. Ancak bu tarihten bir kaç gün sonrada ödeme yapabilir miyim? Herhangi bir aksilik ya da sorun yaşanır mı? Fazla ücret ya da harç talep edilir mi? Bilginiz var mı?
Özel üniversitede kayıt yenileme tarihine geç kalınırsa ne olur? Bir kaç gün geç kayıt yaptırabilir miyim? Yine de kaydolur muyum?
Cevapla