Sınırda kişilik bozukluğumun olması ihtimali var ve akademik yaşantım için endişeliyim ne yapmalıyım?

Sınırda kişilik bozukluğum olduğundan şüpheleniyorum fakat (daha önce birkaç kez psikiyatriye gittim fakat devam etmek istemedim) psikoterapi, ilaç falan diyor. Bende bir öl*ek istiyorum birde diyorum ileride şunu yapıyım. Fakat ya öl**zsemde ileride ayıptır söylemesi b*k gibi kalırsam akademik hayatımı yakarsam diye çok korkuyorum, sizce psikiyatriye gitmeli miyim bu durum için?
Sınırda kişilik bozukluğumun olması ihtimali var ve akademik yaşantım için endişeliyim ne yapmalıyım?
Cevapla