Hani bazı insanlara iki yüzlü deriz ya, bende sanki daha fazla var. Beni çok tanımayan insanlar soğuk biri olduğumu düşünüyor, yakından tanıyan arkadaş çevrem çok iyi ve yardımsever biri gibi görüyor, ailem evde beni sürekli problem çıkaran, kavgacı biri gibi görüyor. Ki öyleyimde elimde olmayan bir sebepten ötürü bazen aileme düşman gibi davranıyorum. Herkes benim aşk konularında kütük gibi görürken sevgilime karşı çok işveli cilveli biriyim, bunu ondan başka bilen yok. Kendi içimdeyse çok bambaşka biriyim, zaman geliyor en ufak şeye mutlu oluyorum, zaman geliyor insanlardan nefret ediyorum.
Kişilik bozukluğum olabilir mi yoksa herkes mi böyle kendi içinde. Beni herkes başka şekilde tarif ediyor.
Bu konu aklımı karıştırmaya başladı
Kişilik bozukluğum olabilir mi yoksa herkes mi böyle kendi içinde. Beni herkes başka şekilde tarif ediyor.
Bu konu aklımı karıştırmaya başladı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer