Psikolojiden anlayanlar bakabilir mi? Kişilik bozukluğum olabilir mi?

Hani bazı insanlara iki yüzlü deriz ya, bende sanki daha fazla var. Beni çok tanımayan insanlar soğuk biri olduğumu düşünüyor, yakından tanıyan arkadaş çevrem çok iyi ve yardımsever biri gibi görüyor, ailem evde beni sürekli problem çıkaran, kavgacı biri gibi görüyor. Ki öyleyimde elimde olmayan bir sebepten ötürü bazen aileme düşman gibi davranıyorum. Herkes benim aşk konularında kütük gibi görürken sevgilime karşı çok işveli cilveli biriyim, bunu ondan başka bilen yok. Kendi içimdeyse çok bambaşka biriyim, zaman geliyor en ufak şeye mutlu oluyorum, zaman geliyor insanlardan nefret ediyorum.

Kişilik bozukluğum olabilir mi yoksa herkes mi böyle kendi içinde. Beni herkes başka şekilde tarif ediyor.
Bu konu aklımı karıştırmaya başladı
Psikolojiden anlayanlar bakabilir mi? Kişilik bozukluğum olabilir mi?
Cevapla