1 duyguyu içine atan ve dışarı yansıtmayan,
2 duygusuz ve kötü kalpli
3 günahkar
4 dindar ve imanlı.
Bu dört şey arasında sürekli gidip geliyorum
2 duygusuz ve kötü kalpli
3 günahkar
4 dindar ve imanlı.
Bu dört şey arasında sürekli gidip geliyorum
Sorun yok. Vicdan, otokontrol, bireysel farkındalık, ego hepsi çalışıyor. Gürültü olması bozuk olduğunu göstermez.
Bende öyleyim duygusuzluk ve kötü kalpliligi attım ama
Cevap
1Cevap
doktora gitmelisiniz
Böyle olmayan yok zaten normalsin
Takıl kafana keyfine göre ülkede herkes öyle
Psikoloğa git
Psikologa git
Tanin var mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar