Bir grupla birlikte çalışmak mı tek başınıza çalışmak mı, hangisi tercih ederdiniz?

Bence tek çalışmak daha iyi 🙃
Bence tek çalışmak daha iyi 🙃
Tek başıma 🙂
Bir grupla 😊
Çalışmayı tercih etmem 😄
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bir grupla birlikte çalışmak mı tek başınıza çalışmak mı, hangisi tercih ederdiniz?
Cevapla