
Tek başıma 🙂
Bir grupla 😊
Çalışmayı tercih etmem 😄
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Mümkünse çalışmayayım. Eğer grup üyeleri arkadaş canlısı ve bana yardımcı olacaksa grupla çalışırım. Ama laftan anlamaz, kibir topuysa kendi başıma çalışmayı yeğleri₥
Tek çalışmak daha kolaydır kendinden sorumlusun sadece, ama eğer ki grubun kontrolü bende ise bunu da tercih edebilirim çalışmanın içeriğine göre değişir.
Ben ekip çalışmasına uygun bir insan değilim. Anlaşamam çünkü ben mükemmeliyetçi biriyim.
Rica ederim 😊
Cevap
16Cevap
Ben tek başıma çalışmayı daha çok seviyorum çünkü grup ile anlaşamazdım sanırım
Ben grup çalışmasını sevmiyorum çünkü herkes benim ciddiyetimde olmuyor o yüzden tek yaparım en güzelini yaparım😎
Tekte çalışabilirim gurup çalışmasınada katılabilirim, benim için problem değil, ama gurup içerisinde ego vari triplere giren biri olursada gerekli tavrı koyarım.
kimse ekip çalışmasını sevmez ama zeki akıllı geleceğe yatırım yapan herkes ekip çalışmasını tercih eder
Tek başıma çalışmak daha iyi olurdu benim adıma :)
Tek başıma çalışmak. Kimseyle uğraşma derdi yok en başta
Tek başıma çalışmak daha iyi. Her kafadan bir ses çıkıyor grupla birlikte çalışınca.
ikisi de birbirinden dert. ama yalnız daha büyük olay
pardon yalnız daha iyi
Tek başıma. Özensiz, sallama işlere tahammülüm yok.
Tek başıma calışmayı ama duruma göre değişiklik gösteriyor 😂
İkisinin de yeri geldiğinde ikisini de yapabiliyor olmak önemliii
bir soru olunca telefonu alıp ona bakmak yerine soru atmak yerine grup içinde sorup hemen çevaplarlar bu yararlı olur
Tek başıma kalabalığa gelemem
Ben tek başıma çalışmayı seviyorum.
Çoğunluk her zaman beni motive eder
Tek başıma çalışır kimsenin derdiyle uğraşmam
Tek çalışmayı severim
Gruplarla çalışabilirim
Tek ama mecbur kalırsam grupla çalışırım
Tek başına.
arkadaş şart
Tek olmayı severim
Tek başıma.
Tek tabiki
Tek iyidir
Tek başıma.
Tek başıma
Tek başına çalışmak
Grup daha keyiflidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?