
İş hayatında takım içinde çalışmak mı daha rahat yoksa tek başına çalışmak mı?
#ccsoruyor

Aslında eskiden olsa tek derdim çünkü insanların hata yapmasından kaynaklı sinirlenirim diye. Ancak aslında durum farklı. Bişeyi takım olarak yapmak daha iyidir. Örneğin evde yanlız yemek yapmak var. Eşinle yemek yapmak var. Gerçi biraz garip bir örnek oldu ama öyle 😅😅
Ben tek çalışıyorum ve daha rahat. Takım içinde ister istemez kıskançlıklar ve bazı oyunlar oluyor.
Takım halinde daha zor. Zaman zaman anlasmazlıklar, sorumsuzluklar oluyor. Takım halinde bırılerı gorevlerını yerine getirmezse dıger takım üyeleri daha cok yıpranıyor. Sorumlulugun sadece kendi yaptıgın ıs olunca daha rahat.
CEO olan şirketlerin takım çalışması olmazsa olmazı zaten takıma uymayanı takmıyor go home diyorlar. Ancak ülkemizin geleneksel çalışma stili ise okuduğun bölümün bir önemi yok, uzmanlığa gerek yok her işi yap yeter 🤖
Maalesef doğru.
Cevap
15Cevap
Tek başına daha iyidir bence başkasının kaprisini hiç çekemem.
Ben her zaman ekibimle yani takimimla çalışmak isterim benim onlara ihtiyacım var onlarında bir yönetici olarak bana
Tek başıma çalışmayı yeğlerim ortamına göre değişir ama
Tek başıma sorumluluğu ve zamanı daha iyi koordine ederim.
Tek olunca iyi malesef partnerlerim pek destek olmuyor sürekli fedakarlık yapan taraf ben oluyorum
Tek başına iyi de fazla olunca insan yalnızlıktan bunalıma giriyor...
Meslekten mesleğe değişir
Genelde Tek çalışmak daha rahat olur bence
Takım içinde çalışmak daha rahat ve her iş üstüne yüklenmiyor.
Takımdakıların hanıl bir insan olduğuna bağlı)) yoksa her kes bencil benim dediğim olacak tipinde oluyolar
1 milyon TL mevduatlı hesaba yatırıp faizini yemek.
Tek başına olmayı her zaman tercih ederim
Takım çalışması her zaman güçlüdür
Takım çalışması başarıya ulaştırır !
Tek En GüzeLi Kafana Göre ÇaLışmak
Takım içinde çalışmak 😂😂
Tek çalışmayı severim
Tek başına
Bazıları canımı mutlaka sıkar
Tek başına
takım içerisinde
Tek çalışmak
Tek basına calısmak
Bireysel daha iyi
Firee
Bilmem çalışmıyorum
Tek bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar