
#06romeo 😎

İşin durumuna bağlı. Fakat şimdiye kadar çalıştığım bütün işlerde benim gösterdiğim titizliği hiçbir iş arkadaşımda göremedim o yüzden kendim çalıçacağım bir iş daha iyidir.
Ekip var ama ben yalnız yapıyorum😊
Teşekkür ederim 🤗
Geliyorum tüm sorulara👍
Cevap
14Cevap
Ekip halinde çalışacaksak da herkesin farklı görev tanımlarının olmasını isterim. Eğer işime başkası müdahale edecekse yalnız çalışayım daha iyi
Çalışma halini severim. İki durumunda avantaj ve dezavantajları var. Benim için ekip işi daha verimli
Kütüphane gibi sessiz, sakin ve yalnız çalışmak. Her zaman iyidir.
Ekip halinde olsa bile uyumlu olacağım kişilerle çalışmak isterim yani abi.
Bireysel daha rahat ediyorum.
Birinin beni kontrol etmesi ve yönlendirmesi hoşuma gitmiyor.
Ekip halinde. Ama ekibin içinde ruhsuz enerjisiz mutsuz birisi varsa tek çalışmayı tercih ederim
Ekip işi bazen guzel , yanlız uzun süre çalışmak sıkıcı bazen
yalnız daha iyi... sevmedigm i$ arkadaşın yerine
i$ arkadasida bagli
Babamla yaşıyorum tek istemem
Ekip çalışmasını daha çok severim.
Yalnız çalışmayı severim
Yalnız en iyisi ama. once iş bulmam lazim
ekip çalışması sevmem
Yalniz çalışmayı severim.
Ekip arkadaşlığını severim.:-)
Ekip halinde çalışmak güzel
Yalnız. Ekipte biriyle anlaşamadığın zaman olmuyor
Ben hep bireysel çalışmayı sevdim.
Yalnız çalışmayı severim
Yalniz çalışmayı seviyorum..
Grup çalışması beni daha çok motive ediyor
yalnız çalışınca daha verimli olabiliyorum ben
Ekip halinde, yalnız üşenirim.
Yalnız çalışmayı severim
Yalnız olmak en iyisi
Ekiple çalışmak gibisi yok.
Ekip halinde çalışmayı severim
Fark etmez. İki türlü de çalışabilirim.
Her zaman yalnızlığı severim
Yalnız.
Ekip
Ekip
😊😊
Yalnız
Grubu genelde başka... Neyse
yalnız çalışmayı seviyorum..
Ekip halinde.
Ekip daha iyi
Yalnız severim.
Yalniz
Yalnız
yalnız
Zaman zaman değişir
Ekip halinde
Yer yer değişse de tenelde yalnız
Her ıkiside
Ekip olarak daha iyi
Direk çalışmayı sevmem
Bireysel severim.
Ekip halinde calisiyorum
Yalnızlığı severim.
Yalnız.
Yalnız
Tek.
Yalnız
yalniz
Tabi ki ekip halinde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?