Öğretmenim, şehitlerimizden konuşurken duygulandım. Çocukların önünde ağladığım için küçük duruma mı düştüm?

Tarih öğretmeniyim, ders zamanı şehitlerimizden konuşurken istemsizce duygulandım, sesim titredi, gözlerim doldu sadece 5 saniye sürdü, hemen kendimi toparladım. O anda çocukların bazılarının bana bakarak gülümsediğini gördüm. Öğretmenlikde ilk yılım, tecrübesizliklerim oluyor bazen, acaba bu olay olmasaydı daha mı iyi olurdu, küçük duruma mı düşdüm gözlerinde

Güncellemeler
+1 yıl
Güzel yorumlarınız ve desteğiniz için her kese çok teşekkür ederim 🤍
Öğretmenim, şehitlerimizden konuşurken duygulandım. Çocukların önünde ağladığım için küçük duruma mı düştüm?
Cevapla