Hocanın yaptığı ayıp değil mi ağlayacağım?

Üniversite öğrencisiyim. Yurtta kalıyorum. Bugün hoca gündemde olan haberleri sordu. Bende savaşı söyledim fakat başka bir bilgim olmadıgını çünkü yurtta kaldığımı televizyon olmadıgını takip edemediğimi söyledim. Ne gereksiz cümle bu. Yurdundki TV beni ilgilendirmez parasını ver özele geç televizyon al takip et tarzı şeyler söyledi. Asla laf yutan bi insan değilim ama orada susup kaldım. Oturup ağlayacağım neredeyse. Bu hocanın kah*peliği mi

Hocanın yaptığı ayıp değil mi ağlayacağım?
Cevapla