Sevgilimin yanında ailevi meselemi anlatıp ağladım, çok utanıyorum. Ne düşünmüştür?

Arkadaşlar yıllar sonra babamın ölümünde detaylar öğrendim ve bu beni çok derinden yaraladı 16 sene önce babam vefat etti ben 22 yaşındayım eksikliğini hep hissettim ama genelde dışardan güçlü kız olarak gözüktüm dün de o detayı öğrenince erkek arkadaşımla paylaştım ve hüngür hüngür ağladım 1 senedir sevgiliyiz ilk defa böyle hüngür hüngür ağlamışımdır şu an utanıyorum onu da üzdüğüm için ne yapmalıyım kötü mü yaptım sizce Bu öğrendiğimi onla paylaşarak şu an ne yapmam gerekiyor lütfen görüşlerinizi söyleyin 😞

Sevgilimin yanında ailevi meselemi anlatıp ağladım, çok utanıyorum. Ne düşünmüştür?
Cevapla