Çikolata fabrikasında çalışmayı düşünüyorum. Bir kız olarak zorlanır mıyım?

Yaşım 18. Ömürlük bir iş olmayacak sadece bazı hedeflerim için erkenden para kazanmam lazım o yüzden fabrika seçeneği iyi geldi.

Marketler beni zorluyor, kasa açığı çıkma olayı, müşteri gürültüsü, müdürün egosunu çekme... Vb.

Çikolata fabrikasında çalışmayı düşünüyorum. Bir kız olarak zorlanır mıyım?
Cevapla