Yaşım 18. Ömürlük bir iş olmayacak sadece bazı hedeflerim için erkenden para kazanmam lazım o yüzden fabrika seçeneği iyi geldi.
Marketler beni zorluyor, kasa açığı çıkma olayı, müşteri gürültüsü, müdürün egosunu çekme... Vb.
Yaşım 18. Ömürlük bir iş olmayacak sadece bazı hedeflerim için erkenden para kazanmam lazım o yüzden fabrika seçeneği iyi geldi.
Marketler beni zorluyor, kasa açığı çıkma olayı, müşteri gürültüsü, müdürün egosunu çekme... Vb.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Bence deneyein başarabilirsiniz
Teşekkür ederim Barış 🙏
Rica ederimm
Baslama calis bekleme okumayi falan sigorta gununde sikinti cekersin.
Emin misiniz iyi midir bu düşündüğüm
Zaman kaybedersin gir bir yere daha sonra ogrendigin is uzerine kendi isini kur pazarla dunyaya acil geriye donebilsem boyle yapardim.
Mavi yaka işçi olarak çalışacaksın fabrika şartları ağır olabilir dayanabileceksen neden olmasın. Ekmeğini çıkar taştan.
Denemeden bilemezsin nasıl bir ortam git gör en azından.
Kötü mü ortamı? Ona göre boşa denemek istemem
Yani bunun kararını sen verebilirsin belki çok seveceksin belkide sevmeyeceksin.
Tecrube etmeden bilemezsin.
Çalış. Senin için iyi olur. Güven kendine
Fabrika olması çok iyi
Bazıları fabrika ortamı kötü falan diyor bu beni endişelendiriyor yoksa güvenicem kendime
Yok ya bana fabrika gibi bir yerde çalışacaksın deselerdi koşa koşa giderim
Emin ol
Sınava girecek misin
Güzel sanatlar sınavına gireceğim ama yksden değil. Önce çizim kurslarımı halledeceğim. Sen girecek misin sınava
Evet. Gireceğim
Başarılar diliyorum
Ay başvuru falan nasıl oluyor söyler misin iş arıyorum bende bakayım
Ne yapacağını biliyormun fabrikada
Ne yapacağım
İşte soruyorum sana sende bilmiyorsan bir git şansını dene gör ne olacak
günlük çikolata yersin be
Degilmi haklisin bence DHL ye gir olmazmi
Dhl nedir
Kargo
Yok o çok zor
Lise mezunu olduktan sonra zor degil
Lise mezunuyum da ne alakası var ki
Oranin ortami cok iyi maasi da yuksek
Dhlye nereden başvuruluyor peki? Yapabileceğimi sanmıyorumda aklımın kenarında bulunsun
DHL kendi internet sitesinden DHL de cok kiz calisiyor
Tamamdır teşekkürler
Rica ederim benim ismim ertugrul senin?
Mantikli
Hangi ilde