Tarih bölümünde akademisyen olmak mümkün mü?

Tarih bölümüne merakım var, ve bu alanda akademik olarak ilerlemek istiyorum. Yani öğretim görevlisi olmak istiyorum. Ama görüyoruz ki çok akademisyen işsiz kalıyor, kimisi topril'den yakınıyor. Haliyle bir merak ve azim ile bu bölümde ilerlemek istesem yanlış bir tercih olur mu? Ortaöğretim'de zaten öğretmen olmak istemem, ki olmam da çok zor görünüyor. Kısaca torpil olmadan kendi gayretim ile çalışıp bu başarıyı yakalasam sokaktaki işsiz ile bir farkım kalır mı?

Lütfen bilgisi olan ve aydınlatıcı yorum yapıcak kişiler yazsın.

Başarılı ol, birileri seni keşfeder ve muvaffak olursun
Hiç kendini yorma işsizsin
Düşük ihtimal olursun
Torpilin yoksa sıkıntı olur
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Tarih bölümünde akademisyen olmak mümkün mü?
Cevapla