Açık öğretimden çocuk gelişimi 2 yıllık okuyup DGS ile özel eğitim öğretmenliğine geçiş yapabilir miyim?

Merhabalar ben edebiyat öğretmenliği okuyorum gazide ve bölümümün önü pek de açık değil. Bu yüzden açıktan çocuk gelişimi okuyup dgs ile özel eğitim öğretmenliğine geçiş yapmak istiyorum. Zaten baştan beri istediğim bölümdü ama ne yazık ki puanım yetmedi. Bu konuda beni biri aydınlatabilir mi?

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Açık öğretimden çocuk gelişimi 2 yıllık okuyup DGS ile özel eğitim öğretmenliğine geçiş yapabilir miyim?
Cevapla