22 yasindayim ve iş hayatına yeni yeni atılmaya başladım, gec kalmış oldum mu?

Arkadaslar grafik tasarim yapıyorum ve iş hayatına yeni atıldım, zorlu bir süreç ile başladım resmen kullandılar beni yeniyim diye. Bir seyler icin Gec kalmış oldum mu, ya da her şeyin düzelmesi için hala zaman var mı sizce :(...
22 yasindayim ve iş hayatına yeni yeni atılmaya başladım, gec kalmış oldum mu?
Cevapla