3 aylık hemşireyim. Sorumlum uyum sağlayamadığımı söylüyor, ne yapacağım?

beni hala tam nöbete yazmadı sorumlum uyum sağlayamadığımı söylüyo halbuki benim sırtımdan diğerlerine fazla mesai yazıyo ama beni de baska birime göndermekle alttan alttan tatlı tatlı tehdit ediyor bana verilen hastalara bakıyorum tedavilerini yapıyorum her seyleri ile ilgileniyorum ama farklı profilde hasta gelince basta dogal olarak bocalıyorum ama bunu eksiklik olarak algılıyor uyum saglayamadıgımı korkak davranıdgımı girisken olmadıgımı soyluyor, gün boyu ağladım hastanede gizli gizli cok zoruma gitti oysaki atandım maasımı da devlet veriyo ama sanki bunlar veriyomus gibi davranıyorlar öneriniz var mı ne yapmalıyım cok zorlanıyorum :(

3 aylık hemşireyim. Sorumlum uyum sağlayamadığımı söylüyor, ne yapacağım?
Cevapla