2 Aylık evliyim çocuğum olmuyor diye kaynanam doktora git diye ısrar ediyor, ne yapmalıyım?

2 aylık evliyim yeniyim yani Gebe kalamadım kaynanam doktora git bir sorun var mı baksinlar diyor bense daha erken olduğunu düşünüyorum Daha iki ay olmuş ne yapmaliyım ve hani herkesin ilk geceden hamile kalmak zorunda olmadığinı da anlatamiyorum. sürekli yani acaba sorun mu var diye psikolojik baskı uyguluyor. Ya sorun bende de ben gitmiyormusum gibi sizden fikir almak istedim.
Güncellemeler
+1 yıl
Evet 2 katli ev üstte ben altta onlar
2 Aylık evliyim çocuğum olmuyor diye kaynanam doktora git diye ısrar ediyor, ne yapmalıyım?
Cevapla