+1 yılBen olsam giderdim. Sonra da doktorun yaptigi kontrollerden sonra bir "sagliklidir cocugu olmamasi icin hic bir sebep yoktur"! Diye rapor alir. Onu da alır gözünün onunde tutardim..
Nedir bu kadar özel hayata, eslerin arasinda ki cinsel hayata kadar karismak Allah askiniza ya? Yakınlığını, sevginin, düşkünlüğün de bir sınırı olmalı. Bu kadari hem rahatsiz edici hem de esimle. arama girmek gibi bir şey..05 Yorumla
Soran+1 yılAynen karismaya ne hakki varki cocuk benim cocugum sonucta tamam torun da bir yere kadar masrafini seyini hep biz cekeceğiz 2 ay olmus daha hicbir sebep yokken doktor doktor benim kizimin 7 sene cocugu olmadi domtora gonderdim diyor ayni kefeye koyuyor bizi Allah askina onlar 7 sene biz 2 ay ayni seymi bu
- +1 yıl
Valla ne diyim bilemedim. Ama sonuna kadar haklısınız..
Bir de diyelim ki çocuğunuz olmayacak, bu sizden kaynaklı mi bakalim? Ne olup bittiğini bilmeden boyle gereksiz baski ve hareketler. hic hoş değil.🙄🙄
Belki oğlundan sebepli olmayacak o zaman ne olucak? O zaman sorun yok tabi ama sizden kaynaliysa belki de ayrilmanizi isteyecek. Oğlunun kafasini yiyip duracak..
İnsanlar esleri öldüğünde veya kocalariyla artik duygusal. ve fiziksel bağları iyice koptugunda yas ilerleyince içlerinde hala bir enerji varsa bunu erkek evlada yonlendiriyor. Benim gözlemim. bu sekilde. Hayatina Karisma, dedikodu yapma,. gelini kötüleme, geline uzulecegi eleştiriler yapma, ve iliskiyi alt ust etme..
Soran+1 yılHaklısin zaten çocuğum olmayi versin ilerde direk bıraktırır beni oğluna
- +1 yıl
İste buyrun, bir cocugun hayatına evliliğini yikacaj kadar karismak ne kadar doğru?
Valla Allah islah etsin, diyorum.
Soran+1 yılAynen ben sadece cocuk doguran bir varlikmisim gibi davraniyorlar
En İyi Cevaplar
+1 yılCahilik böyle bişi işte bak ben lisede çocuk gelişimi okudum anne çocuk sağlığı dersimiz vardı eşler bir sene korunmadan ilişki yaşadı taktirde gebe kalaması durumnda kısırlık için doktora gitmesi gerekir interite yani kısırlık siz daha iki ay olmuş bune hız ovülasyon dönemlerinde ilişki yaşaya ozmn %95 gebe kalırsın doktora gitme
03 Yorumla
Soran+1 yılSenin dediklerinin aynisini kaynanama anlattim anlamiyor ki olsun sen yinede git diyor ne acelemiz varmis ki
- +1 yıl
Cahillik bebem
- +1 yıl
Eig için teşekkürler
+1 yılSenin kaynana 100 yil oncesinin kafasini tasiyor. Allah yardimcin olsun. Doktora gitsen de henuz faydasi olmaz cunku doktorlar 1 yildan az olan evlileri yolluyorlar gidin evde biraz daha calisin 1 yil dolduktan sonra gelin diye.
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet bende anlatiyor eski. kafalilar anlamiyorlar
Daha erken bencede bu klise durumlara anlam veremiyorum dogrusu cok cocuk istiyorsa kendisi yapsin bu konu esinle seni ilgilendirir kimsenin karismaya hakki yok...
05 Yorumla
Soran+1 yılHaklısin bende öyle dusunuyorum sonucta o cocukla gecinecek benim acele etmemesi lazim
Soran+1 yılAlgıyı bosver birde illa ilk geceden kalacakmisim saçmalığa bakarmısın niye kalmamisim sorun mu varmis bende
Soran+1 yılAynen haklisin benim hayatim her ne kadar da esimin annesi de olsa karismaya hakki yok sonucta 9 ay tasiyan benim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
49Cevap
+1 yılBelkide sorun oglundadir. Gerçi 2 ay geçti diye hemen kısır denmezki ayrıca çocuk istiyorsan doktor kontrolünden geçmen iyi olur bende 2 aylık evliyim çocuk düşündüğüm için kontrole gittim bir sorun yok ama folik asit verdi erkenden başlamak gerekiyormus
01 Yorumla
Soran+1 yılBize hic hemen istiyomusun diye soran yok anca ben torun istiyorum deyip duruyor
+1 yılDaha erken bence. evliliğin rayına otursun bir. Hem de her ilişkide hamile kalacaksın diye bir şey yok. Denemelerle ve sabırla bu işin üstesinden gelirsiniz. Böyle baskı yapmak senin psikolojini etkiler ve cinsel isteğini de azaltır. Bence kaynanan çok yanlış yapıyor.
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklisin o baskı yaptikca benimde yapasim gelmiyor önceden haftada her gün yapardık simdi haftada 2 ye dusurdum
Senin evliliğine burnunu sokmak kaynananın ne haddine? Vücut senin vücudun, ister doğur ister doğurma. İster evlendikten 1 ay sonra hamile kal, ister 5 yıl sonra. Bu tamamen sana bağlı. Kimsenin sözüyle hareket etme.
11 Yorumla
Soran+1 yılAynen etmiyorum etmiycem de laflarindan da sıkıldım artık ya öyle bir baski içindeyim ki anlatamam su evde düzgünve durduğuma dua etsinler baskasi olsa en ufak birsey de evi terkederler
+1 yılBak
Adet bşttikten sonra
4 gün bekle
5-7-9-11 ... inci günlerde
İmkan varsa ger gün ilişkiye girin
Kesinlikle sorun yoksa çocuğunuz olur
Ama bana sorarsan
3-5 sene çocuk mocuk yapmayın
Yaşayın
Kaynanan istiyorsa kendisi doğursun zilli10 Yorumla
+1 yılBazı cahiller var ilk geceden torun verin bana diyen. İki kişi de bunu düşünecek kadar aklı olmadığı için kısır mısın acaba diye yardımcı olmuş sözde
3 4 yıl çocuk yapma13 Yorumla
Soran+1 yılEski kafalilar hemen cocuk olsun diye oysaki daha 2 ay olmus sanki 3 sene cocugum olmamis gibi davraniyorlar
- +1 yıl
10 yıl olduysa ya da enazından 8 yıl olduysa o zaman demesi lazım sen istemedin ama nereden bilecek sen belki hamilesin. İki aylık eyliykenki hamilelik belli mi olur daha
Soran+1 yılEski kafalilar ilk geceden niye kalmamisim ayse kalmis ben kalmamisim diye dusunen birinden ne bekliyosun ki
Çocuk & Ebeveyn konusunda 670 cevap paylaştı. Bu işler kısmet meselesi. İstemezsin hemen hamile kalırsın. İstersin 2 sene uğraşırsın. Kaynanan çok aceleci. Doktora gitmene gerek yok. Ama çok üstelerse git doktora. Ne malüm eşinde sorun varsa.
18 Yorumla
Soran+1 yılHaklısin iğneliyor sürekli sanki sadece sorun bende varmis gibi doktora git doktora git psikolojik olarak insan istemesede çöküyor
- +1 yıl
Kendini üzmene hiç gerek yok. Rahat ol. Sanki manavdan domates alacaksın. Git doktora bence. Sakıncası ok. O zaman ak koyun kara koyun belli olur. Dediğim gibi tatlı canını sakın üzme sakın. Evlenmeden önce eşim 2 kere kürtaj oldu. Evlendik 2 sene sonra hamile kaldı. Bu işler kısmet meselesi. Sakın canını sıkma bu yüzden. Rahat ol.
Soran+1 yılSıkmamak. elimde degil ki artik ben karismiyorum diyor ama her lafinda cocuk niye olmadi niye kalmadi artik bunaldim yapasim varsada yapmicam konuyu oraya getiriyorlar
Soran+1 yılKendi annem de öyle soylüyor ama 1 dese doktora got diye tamam her lafta doktoru iğneliyor
Soran+1 yılPeki tesekkürler :)
2ay daha çok erken öncelikli evlilige alışıyorsun evine eşine bunlar hep hormonlarini etkiliyor bir sure sonra vücudun alisicak ilk aylarda hemen çocuk olmamasi normal ama sen ve esinde istiyorsaniz cocuk ovulasyon takibi yapabilirsin bende 1 bucuk aylik evliyim cok sukur gebe kaldim ovulasyon takibi ile hangi gün yumurtlama hangi gun çatlama günün takip edip isi garantiye alabilirsin.
01 Yorumla
Soran+1 yılEsimde istiyor ama o kaynanam gibi zorlamiyor hemen olsun diye benim istediğim de ben hem evliliğe alisayim hemde toparlayalim kendimizi onu anlatamiyorum birde ilk gece baskisi
+1 yılKayinvalideniz hamen gerdek gecesinde cocuk olmasini bekleyen eski kafali biri sanirim.
Bir de torun konusunda sidik yaristirmak istedigi birileri olabilir kendi cevresinde..06 Yorumla
Soran+1 yılValla çok doğru söyledin eski kafali birisi mesela aysenin ilk gece kalmis senin niye kalmadi acaba sorun mu var diye soran bir kadin
- +1 yıl
Ben de diyorum ki acaba hani sidik yaristirmak istedigi birileri mi var cevresinde? Hani ne biliyim eltisinden once torun sahibi olmak isteyenler olabiliyor. Bizim cevremizde de var boyle vizyonsuz tipler...
Soran+1 yılVar var olmaz mı köy yerinde dedikodu dan bol ne var herkes soruyor diyor cocuk var mi diye diyor bana
- +1 yıl
Yahu bastan desenize. Kirsal kesimde oyledir tabi. Millet yemek icmek ve uremeye programli cok afedersiniz. Surekli ayni insanlari gorunce her zaman , ister istemez asiri sorumlu hissediyorlar kendilerini birbirlerine karsi.
Soran+1 yılGelinleri çocuk makinesi mi
- +1 yıl
Degil tabi ki de. Sizin karar verebileceginiz birsey bu
Hala bu cehalette insanlar var. Doktorlar bile alti aydan once tedavi onermiyorken 😏
35 Yorumla
Soran+1 yılKuzenim gitmis 1 sene gecmeden gelme demisler anlatiyorum olsun sen bir git diyor
Soran+1 yılZaten öyle yapicam artik persembe randevu aldim dedim annemgile gidicem 1 gün orda dururum gittim derim Allah affetsin 😄
Soran+1 yılÖyle derse cevabini da alir merak etme tamam esimin annesi de saygi da bir yere kadar
2 ay olmuş ne bu acele sen kaynananı çok fazla dikkate alıpda kocanla huzursuz olma inancı yok mu bu kadının allah istediği zaman verir nasip der
13 Yorumla
Soran+1 yılHaklısin canim da hemen olacakmis bir sorun mu var ilk gece niye kalamadin diye bir sürü iğneleyici laf
Soran+1 yılAynen bazen hicbir sorun cikmiyor sadece psikolojik böyle baskı altında da kalmaktan skldm
+1 yılKızım ne kadar cahilsiniz ya doktora gitsen kovar seni
21 Yorumla
Soran+1 yılCahil olan onlar ben anlatiyorum güler doktor ne aceleniz var der diyorum sen yinede bir git bisey olmaz diyor
+1 yıl"Sonradan ortaya çıkan " (veya sebebi Bulunamayan ) her ne sorun olursa olsun, sorunlara uygun yöntem ve doğal ürünlerle şifası mümkün.
Kanser Türleri, Şeker Tip2, Mide-barsak sorunları, Prostat, basur, böbrek sorunları, Otizm epilepsi, Kadın Hastalıkları "Sorun" görünmemesine rağmen ! çocuk olmaması, Troid vb ne olursa olsun. 0505 79 79 8 79.00 Yorumla
+1 yılYine de keşke erken evlenmeseydin, acelen neydi... Yaş daha 18 yahu.
Altlı üstlü oturmak 2. hatan, uzak olacaksın biraz aynı ilde olursun ama arası 30-40 dakika olacak en az.00 YorumlaHenüz çok erken, aramız bozulmasın falan diye düşünme bozulsun. Sana karışmadan önce düşünecekti o onu. Kimsenin böyle bir olayda size karışmaya hakkı yok
00 Yorumla
+1 yılacele etme onlarda acele etmesin önce birbirinizi tanıyın biraz gezin tozun çocuksuz zamanların tadını çıkartın daha sonra çocuk olsun
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen haklisin
+1 yılDoktora git sağlıklı raporunu al yüzüne fırlat. Ben istemiyorum de bir daha da karıştırtma hayatına
11 Yorumla
Soran+1 yılDoktora gidesim yoktu ama bu söyledigin kafama yatti :)
+1 yılTınlama o kaynanayi ve 1 sene kadar olmazsa doktora gidersiniz 2 ay ne yaa yuh
02 Yorumla
Soran+1 yılHer lafta söylüyor ya bıktim artık sabahtan basliyor taa yatana kadar
- +1 yıl
Az görüş eşine de rahatsiz oluyorum de
yaşın kaç, böyle durumlarda kadını yaşı erkeğin de fiziksel durumu çok önemli
03 Yorumla
Soran+1 yıl18 im
Soran+1 yılHicbir sey kullanmiyorum esimde kullanmiyor
+1 yılÇalışmaları hızlandırın, doğru pozisyonlara bakın. Acilen çocuk sahibi olmak istiyorsanız elbette.
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim bir acelem yok kaynanamın var
Kaynanı odaya çek 2 şamar göm seni öldürürüm bana akıl vermeye kalkma yaşlı bunak de sonra 2 ay daha dene eşinle olmuyosa git doktora
00 Yorumlaarkadaşım ben eczacıyım rahat ol bana bir ulaşablirsen sevinirim.
03 Yorumla
Soran+1 yılxper yetmiyor
Soran+1 yılPeki
Onunla konus daha cocuk icin erken oldugunu, esinlede
Konus bunu. Bencede daha erken gibi04 Yorumla
Soran+1 yılBen dedim zaten hem benim yasim daha kucuk dedim 18 im dedim gencligimi yasiyacağim diye ben hemen torun istiyorum falan tamam bende cocuk istiyorum ama hemen degil durumlar toplansin hic soruyormu kizim sen anne olmaya hazir misin diye anca ben cocuk istiyorum
Soran+1 yılHic torun sahibi olmasa tamam diyicem torun istiyo heves ediyor diyede 2 torunu var ne bu acele hemde yasim 18 kücüğüm
yok ya gerek yok gıtmenıze 2 ay cok uzun bır zamand degıl yanı
012 Yorumla
Soran+1 yılIste diyorum ya baya erken 2 ay ya ne aceleleri var ben hatta 3 sene cocuk yapmicaz dedim nasil kizdilar bana
Soran+1 yılEski kafalilar biliyor musun hemen olsun ama hic hazirmiyim dusunmuyorlar
Soran+1 yılTam dedigin gibi bana gelip hazir misin demiyorlar deseler zaten ben uygun bir dille anlatirim Şu an hazir olmadigimi
Soran+1 yılHaklısın ondan böyle eski kafalılar neymis ilk gece niye bende çocuk kalmamis
Soran+1 yılAynn baya zor 2 aydir ayni evin icindeyiz
Soran+1 yılAmin insallah
Eğer sağlık problemin yoksa kaynananı o kadar umursama ama sağlık problemin varsa gitmeni öneririm
05 Yorumla
Soran+1 yılHiçbir şeyim yok daha 2 aylığim ama sürekli başkalarını örnek gösteriyor sinir oluyorum
Soran+1 yılAynen karismamasi. lazim sonucta yarin birgün ölüp gidicek (Allah korusun da ) çocukla yasayacak evi gecindiricek olan biziz
Soran+1 yılEski kafalilar
İcini rahatlatmak için gidebilirsin ablamın da öyle 5aylik evli yeni hamile kaldı sırf kaynanası yüzünden
01 Yorumla
Soran+1 yılAh bu kaynanalar
Cinselliğe yaşa. bir sene sonra doğum yap eşine paylaş
018 Yorumla
Soran+1 yılGüzel diyosun da gel de kaynanama anlat bosver cinselliği doğur çocuğu der :D
Soran+1 yılBen dedim bana bisey olmaz bir cocugumuz olsun iyi olur falan dedi sanki 9 ay o tasiyacak o doguracak 🙄
Soran+1 yılPardonda gelinlil sadece torunla mi oluyor benim canim yok mu sürekli ha cocuk istiyorlar cocuk ver acaba hazir misin sen annelige diye kimse sormuyor
Soran+1 yılHazir olmadigimi soyluyorum sen dogur biz bakariz diyorlar benim cocugum ortalik mali mi
Soran+1 yılHem yasimdan dolayi hemde daha yeni evlendik ortama alismak istiyorum
Soran+1 yılÖyle yapıcam çocuk olduktan sonra cinsel hayat bitiyor diyorlar ne kadar doğru
Soran+1 yılBugün kaynanama da actim tekrardan ben cocuk istemiyorum hemen dedim yasim kücük tamam ben bisey demiyorum diyor ama baska kadinlar gelince ah ah benim oglumun da bir cocugu olsaydi da gorseydim sevseydim diyor al iste sinir olma
Soran+1 yılAman ugrasamam artik onla aldi cevabink oturuyor zamani var daha ilk once benim hazir olmam gerekiyor dedim
Eşinle konus bu durumu annesine o söylesin o zaman fazla söylemez die düsünüyorum
20 Yorumla
+1 yıl1 yıldan önce doktorlar muayene etmeyi kabul etmiyor zaten 1 yil geçmesi gerekiyor.
03 Yorumla
Soran+1 yılAynen çol söyledm de olsin yinede bir git diyor
- +1 yıl
Ne diyim o kadinla ömür geçmez
Soran+1 yılAynen ya bende yeni anladim
+1 yıl1 yıl düzenli olarak ilişkiye girip fakat çocuk sahibi olmayan ciftlere infertilite (kısırlik) tanısı için tahliller yapılır ama gene de sen bilirsin gidip gitmemekte
00 YorumlaSaçmalama hayatını hapla doldurur doktorlar bir sıkıntın olmasa bile.
Bir yıla kadar olmaması çok normal takma sen onu01 Yorumla
Soran+1 yılTakmamak elfmde değil ki
+1 yılÖncelikle daha yeni evlisin çok fazla acele etme biraz daha bekle derim. Bence kimseye kulak asma eğer kafana takarsan bedeninde olumsuz etki yaratırsın. Her bebeğin bir yaşam saati var ve zamanını bekler.
01 Yorumla
Soran+1 yılBende öyle düşunüyorum zamaninda olsun acele etmenin kimseye bir faydasi yok yeniyiz ya evliliğimiz düzenimiz hepsi bir rayına otursun diyorum
Gizli Üye(25-29)+1 yılbence kaynanayla zıtlaşmayın ama doktora tek gidipte kendini küçümsetme kocanla beraber git belkide sorun ondadır belkide sorun yoktur ama tek gitme derim
11 Yorumla
Soran+1 yıl2 aylıkken erken değil mi
+1 yılSabir ya bu kaynanalar yok mu edin olunca uzak tutmak lazım karımı yoksa kafayı yer
02 Yorumla
Soran+1 yılAynen ben bile kafayi yiyorum ya laflari o kadar iğneleyici ki Yer bunlar gelinleri :D
- +1 yıl
Annemi severim ama eşimde anne olacak arada ki denge ben olmalıyım
Kaynanan saçmalıyor. Kesin benim annemin zihniyeti.. kesintisiz 6 ay bekle... Zira o iş 3 ayda ancak düzene girer.. 3 ayda da çocuk varsa belli olur..
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle biraz nasil diyeyim eski kafalilar ilk geceden kalmami bekliyorlar
Gizli Üye(36-45)+1 yılAcelesi varsa kendi çovuğuna baktırsın sorun var mı diye.
30 Yorumla
+1 yılKusura bakma bilgisizim
İlişkiye giriyorsun ama hamile kalmıyorsun
Nasıl oluyor ki02 Yorumla
Soran+1 yılIlk ay yumurtlama gününü tutturamadik diğer günlerde ilaç kullanıyordum
- +1 yıl
He tamam teşekkür ederim
Çok erken daha... Esinle konuş gitsin anası olacak cilloz la konuşsun
11 Yorumla
Soran+1 yılHaklisin bende öyle dusunuyorum
Gizli Üye(25-29)+1 yılAsla çocuk yapmak gibi bir hata yapma. Evlenir evlenmez çocuk mu yapılır hayatını zehir edersin valla. Kaynanana söz geçirmesini bil.
00 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 1,4b cevap paylaştı. 2 ayda ne var ki. sakın kaynana uyum hemn çocuk yapmaya uğraşma
00 Yorumla
+1 yıl2 aylık evlisin ne olmuyor daha dursun bakalım kaynana deseydin sen evlenmeden verdin anlaşılan ki oldu iki ayda bebek
00 YorumlaYa bende 3. ayıma giricem yarın yeni evliyim. Daha ben de de bir şey yok. Millet istekli olarak 1 2 yıl çocuk yapmıyor. Bu gayet doğal bir şey. Daha yeni evlisin gayet normal. Sen hiç takma.
10 Yorumla
+1 yılSen çocuğun olmasını istiyorsan git kocanla bir gorunun ne olmuş
00 Yorumla
+1 yılKaynananınızın bu konuya karışması çok yersiz ve haksız daha yenisiniz en az 1 yıl geçmeli yani
00 Yorumla
+1 yılGit sende ispatla inadina. oglundan okadar emin yani
00 Yorumlagit canım eğer kocanda çocuk istiyorsa belki de çocuk için uygun sevişme pozisyonu yoktur yatağunda
013 Yorumla
Soran+1 yılBiri de çikip demiyor ki acaba sen hazir misin anneliğe
Soran+1 yılÖyledir de her cocuk doğuran anne olamıyor
Soran+1 yılÇocuğu doğurup sokağa atanlar anne mi
Soran+1 yılBen ona da söyledim kaynanama söyleyince direk ben torun istiyorum korunursaniz annenin evine birakrim diyor
Soran+1 yılZamanla olur diyor o aceleci davranmiyor ama annesi fena
Soran+1 yılDerim bir ara 😂
Doktora gitsende bos 1 sene dolmadan doktor bisry yapmaz
04 Yorumla
Soran+1 yılDaha 2 ayliksin erken deyip geri gönderiyormus
Soran+1 yılAynen anlatiyorum bak 1 sene gecmeden geri gönderiyorlar bakmiyorlar bile olsun sen yinede git diyor
Soran+1 yılÖyle yapıcam
+1 yılSorun varsa erkenden evine mi yollamayı düşünüyor acaba
03 Yorumla
Soran+1 yılYa öyle bisey dusunseydi bastan almasaydi o zmn
- +1 yıl
Almadan bilemezdi her halde ama öyle ısrar edince bunu düşündürdü
Soran+1 yılAynen bende öyle seyler dusundum ki hani ilk geceden kalmak zorunda değil her insan anlatamıyorum iste nasıl eski kafalılarsa
Gizli Üye(36-45)+1 yılErken olduğunu uygun bir dille anlat herkesin hemen olmaz ki mutluluklar yaşlar kaç hem geç değil ki
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu kadar karismasjna gerek yok belki siz istemiyorsunuz hemen cocuk 😰
010 Yorumla
Soran+1 yılAynen biraz zaman gecsin toplayalim kendimizi cocuk yapmak kolay masraflari da var oni hic dusunmuyorlar
Cevap sahibi+1 yılAileler hep sorun. Kimi evlendirip. Hemen cocuk yapsin
Ayrilma durumu yasamasin diye düşünüyor. Çocuk güzel birşey ama zamani gelince saglam temmelli iliskilerdem yeni evlilikte
2 sene gereksiz. 30 da evlenirse ancak hemen yapar çocuk
Cevap sahibi+1 yılSöyle kaynanan dogursun bir tane daha
Soran+1 yılAman sirf esimle aram bozulmasin diye cevap veremiyorum çok yoksa her lafa verecek cevabim var ilk geceden neden kalmamisim ayse kalmis ben kalmamisim sacmalik resmen😁
Cevap sahibi+1 yılDe ayşe delik prezervatif magdurudur 😄😪😂
Soran+1 yılAynen 😂
Cevap sahibi+1 yıl😂😂😂Ayy ayy siz kizlarin ne bu çektiği anlamiom
Cevap sahibi+1 yılAy ni evde iseniz. Odayida dinliyordur. Birazdaha geçerse oglana mesir macunu falan yedirirler. Sanada benzeri baktin yine yok hocalara hocalar a gider😂😂😂
Soran+1 yılGider gider gece sizden ses geliyodu napiyoduniz der
Cevap sahibi+1 yıl😂😂😂bazilari koca kari gibi yeminle. İşin zor.. Senin bu kadindan cekecegin var.
Oyle sey mi olur mk, o Kay Ana ya guzel bir kaval cakdirmak lazim
00 YorumlaBnce hemen yapma hayatın yasayamazsn evliligin tadini cikar kimse karıştırma evliliğine
20 Yorumla
+1 yıleşinle berabet gitmelisiniz tek taraflı çözüm olmaz
00 Yorumla
+1 yılSende ben kendi isteğimle çocuk yapmıyorum de korunduğunu söyle
06 Yorumla
Soran+1 yılBir kere oyle dedim de çok kızdi Annenin evine koyarim dedi
Soran+1 yıl@Depress1 Bundan sonra öyle benim kendj hayatim kendi cocuğum torun da bir yere kadar demi
Soran+1 yıl@Depress1 Xper yetmiyor takip ettm
Soran+1 yıl@Depress1 mesaj atilmiyor knk
+1 yılKocana söyle anasına haddini bildirsin.
12 Yorumla
Soran+1 yılAnnesine bisey der mi hiçç
- +1 yıl
Ben derim o da seninkinin bileceği iş
+1 yılGitsin kendisi hamile kalsın
22 Yorumla
Soran+1 yılAynen ya 😂
- +1 yıl
🤣🤣🤣
Tepkini sert bir şekilde koy karışmasınlar
12 Yorumla
Soran+1 yılAramizi bozmak icin birsey diyemiyorum ki
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılKaynananla birlikte mi yaşıyorsun?
08 Yorumla
Soran+1 yıl2 katli ev üstte ben altta onlar
- +1 yıl
Benim gibi. Çok muhatap olma onunla ben olmuyorum. Çocuğun olmaz niye olmadı. Çocuğun olur bakamıyor musun derler.
- +1 yıl
Daha yaşın çok genç hazır hissetmemen çok normal bn bu yaşta bile kendimi hazır hissetmiyorum.
Soran+1 yılAynen beni anlayan biri çikti sonunda hem bu dert hemde neden ilk gece kalmamisim ayse kalmis ben kalmamisim herkesin bünyesinin farkli oldugunu da anlatamiyorum
- +1 yıl
@Depress1 eline versen de bakmıyorlar ki iki dakika sevip gidiyorlar amaçları senin başına iş çıkarmak.
Soran+1 yılSen doğur biz bakariz diyorlar bide
- +1 yıl
Aynn
Gizli Üye(36-45)+1 yılOhaaa dağa iki ayliksin yaa benim 2 sene sonra oldu
08 Yorumla
Soran+1 yılSorun var mıydi peki
Cevap sahibi+1 yılDr gittik bisey demedi bir sıkıntı yok dedi
Soran+1 yılBiraz da psikolojik olabiliyormus cok kafana takarsan niye olmuyo diye ondanmis
Cevap sahibi+1 yılBirde şey yap yaa ilişkiye girdikten sonra hemen kalkma biliyorsun spermler hemen dışarı akıyor ben öyle yaptım.
Soran+1 yılEvet biliyorum tskrlee
Cevap sahibi+1 yılRica ederim insalah olur
Soran+1 yılInsallah hayırlisiyla
Cevap sahibi+1 yılGuzel haberlerini bekliyorum
+1 yıloğlundan şüphesi var kesin :)
01 Yorumla
Soran+1 yılOlabilir de benden mi sorun bulmaya calisiyor
Kaynanaı doktora götür bence sen bir
10 Yorumla- Devamını Gör (18)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar