Eşim ile çocuğumuz olmuyor doktorada gittik sorun yok dedi. Çocuk olması için ne yapabilirim tavsiyesi olan var mı?

Eşim ile çocuğumuz olmuyor doktorada gittik sorun yok dedi. Çocuk olması için ne yapabilirim tavsiyesi olan var mı?
Cevapla