İş hayatım hemen başlasın istiyorum iki yıllık bölüm okumak mantıklı mı?

2 ay sonra 19 olucam 4 yıllık bölüm (hukuk) yazsam stajla birlikte en erken 24 yaşında işimin başına geçicem benim gözümde işe başlamak için çok büyük bir yaş bu. Zaten okula gitmeyi de sevmiyorum iki yıllık bölüm yazsam çalışmaya başlasam daha sonra istediğim zaman dikey geçişle 4 yıllığa tamamlarım. mantıklı mı sizce?
İş hayatım hemen başlasın istiyorum iki yıllık bölüm okumak mantıklı mı?
Cevapla