Çevremdeki tüm tanıdıklarım en iyi üniversiteleri okuyor. Ben ise orta-alt bir üniversitedeyim. Üzülmekte haklı mıyım?

İleride onlardan daha az para kazanacağım garanti dimi?

Daha şimdiden bile her şey belli dimi?

Çevremdeki tüm tanıdıklarım en iyi üniversiteleri okuyor. Ben ise orta-alt bir üniversitedeyim. Üzülmekte haklı mıyım?
Cevapla