Özel bir üniversitede tam burslu okuyorum. Çok lüks arabalarla gelen, çok güzel giyinen insanlar var ve üzülüyorum gördükçe. Sizce devlet üniversitesine mi geçiş yapmalıyım?

Bende otobüsle gidip geliyorum. Sırf özentiden dolayı kendi özümü kaybetmem ama sonumum feriha gibi olmasından korkuyorum şaka bir yana cidden üzülüyorum. Sizce ayrılıp tekrar sınava girip devlet okuluna mı gitmeliyim?
Özel bir üniversitede tam burslu okuyorum. Çok lüks arabalarla gelen, çok güzel giyinen insanlar var ve üzülüyorum gördükçe. Sizce devlet üniversitesine mi geçiş yapmalıyım?
Cevapla