Herkes İyi Üniversitelerden İyi Bölümlerden Mezun Utanıyorum Ne Yapibilirim?

Beğendiğim kişiler ile konuşuyorum mesela marmara diş hekimliği okumuş ya da mühendis felan çıkıyor iyi yerlerde görev alıyolar ben ön lisans mezunuyum dil bilmiyorum yeteneğimde yok bunu söylerken utanıyorum bazen
Keşke bende iyi bir bölüm okusaydım doğru düzgün işim olsaydı
Herkes İyi Üniversitelerden İyi Bölümlerden Mezun Utanıyorum Ne Yapibilirim?
Cevapla