Üniversite tercih edicem ancak sevmediğim insanlarla aynı ümiversitede okumak istemiyorum sizce şımarıklık mı ediyorum?

Tanıdığım ve sevmediğim bir sürü insanla aynı bölümde ve aynı üniversitede olacağım ancak iş imkanları ve prestiji çok. Dar görüşlülük demeyin, ne yaşadığımı bilmiyorsunuz, yine olmadığım biri gibi görülücem, aynı konumda olacağım. Bilemiyorum sırf bu yüzden orayı seçmek istemiyorum... mutsuz olucam gibi geliyor ama en iyi üniversite bu. Bu sevmediğim insanlarda hadi az olsa neysede baya 30 40 kişi vardır en az.
Üniversite tercih edicem ancak sevmediğim insanlarla aynı ümiversitede okumak istemiyorum sizce şımarıklık mı ediyorum?
Cevapla