Okuduğum bölümü bitiyorum ama bu mesleği yapmak istemiyorum. Ne yapacağım?

Aşçılık bölümünü bitiriyorum bu yıl ama bu mesleği yapmak istemiyorum, o yüzden dgs girip gastronomiye uzatacagim ardından lisede öğretmenlik veya akademisyenlik için uğraşmayı planlıyorum ama ikiside zorlayacak beni. Olup olmayacağı bile belli değil. Ne yapmamı önerirsiniz?
Okuduğum bölümü bitiyorum ama bu mesleği yapmak istemiyorum. Ne yapacağım?
Cevapla