Aşçılık bölümünü bitiriyorum bu yıl ama bu mesleği yapmak istemiyorum, o yüzden dgs girip gastronomiye uzatacagim ardından lisede öğretmenlik veya akademisyenlik için uğraşmayı planlıyorum ama ikiside zorlayacak beni. Olup olmayacağı bile belli değil. Ne yapmamı önerirsiniz?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılBende aşçılık mezunuyum ve staj süresinde bende bu mesleği yapamayacağımı anladım ve senin gibi düşünerek gastronomiye tamamladım. Fakat lisede öğretmenlik için formasyon almak gerekiyor ve ataması neredeyse yok denecek kadar az, akademisyen olmak için ise çok yol kat etmek lazım yüksek lisans ilk yol ve mülakatlarda çok torpil dönüyor yüksek lisansa kabul edilmek de bir o kadar zor bir yıldır mezunum yüksek lisans ilk başvurum mülakatlarda olumsuz sonuçlandır bir kaç ay sonra tekrar başvurcam ve hala evde boş boş oturuyorum. Bana kalırsa 4'e tamamlamak yerine maddi imkanınız müsaitse tekrar sınava gir yapabileceğini düşündüğün bir mesleğin bölümünü oku derim. Benim öyle bir imkanım olmadığı için yapamadım keşke en başında başka bölüm okusaydım
15 Yorumla
Soran+1 yılGörüşün için çok teşekkür ederim, evet yeniden sınava girme konusunda haklısın ancak 1 yıl kaybetmek istemiyorum zaten 21 yasindayim tekrar hazırlanıp 4 yıl okusam yaklasik 26 yaşında oluyorum. Yani bölüm değişmek için gec olduğunu düşünüyorum bu yüzden kendime çözüm yolu arıyorum ancak ne yapicam bilemiyorum, kpss denedin mi hic öğretmenlik icin
- +1 yıl
Öncelikle şunu söyliyim senin yaşlarında bende kayıp olarak görüyordum hatta ben ilk okula bir yıl geç başladım bir yılda yine gastronomi kazanmıştım fakat ailem göndermemişti 2 yıl kayıp olarak gördüm ama okul bittikten sonra fark ettim ki asıl kayıp 4 yıl yapmayacağım bir mesleğin bölümünü okumakmış. Ve insana 25 26 yaşlar çok büyük geliyor ama o yaşa gelince hala çocuk sayıldığını tam yetişkin olmadığını düşünüyorsun yani gerçekten istediğin gibi bir hayat yaşamak için yapacağın meslek cidden önemliymiş gastronomi binevi asgari ücretle çalışmak için üni bitirmek. Bunun yerine hiç okumadan otellerde restoranlarda çalışabilirmişiz ah ah çok pişmanım ama kimseye söyleyemiyorum çünkü kendi hatam eğer gerçekten bu mesleği yapamayacağına eminsen okuma valla bak başka bölüm oku ileride ne demek istediğimi anlarsın pişman olma benim gibi mesela ben yeni medya okusaydım daha mutlu olurdum. 1 2 yıl kayıp değil çünkü sonrasında mesleğini eline alırsın ama yapmayacağın bir mesleği okursan bütün ömrün kayıp oluyor
Soran+1 yılÇok haklısın oturup iyice bir düşüneceğim çok teşekkür ediyorum
- +1 yıl
Rica ederim ne takılırsa kafana her zaman sorabilirsin ve şunu unutma ne kadar para kazanırsan kazan mutlu değilsen yapamıyorsan o işi hep ama hep işkence gibi gelecek önemli olan hem fiziken hemde ruhen o işin üstesinden gelebilmek ve yaptığın işin seni mutlu etmesi gerçekten mesleğini sevmezsen hergğn küfrederek gidersin işe ve hiç bir işin kalıcı olmaz
Soran+1 yılBenim hayalim her zaman öğretmen olmakti yks den olmadı bu bölümü yazdım Bi ümit akademisyen veya lisede öğretmen olurum dedim. fakat torpil çok
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
5
Cevap
10Cevap
+1 yılMezun ol bu meslek cebinde durdun. Sonra diğer hedeflerine koşmaya başla. Olmazsa eğer başlangıç noktasında cebin dolu bir şekilde olursun
00 Yorumla
+1 yılkesinlikle söylediğin gibi ilerle, çok mantıklı, biraz daha sabret 🌹
00 Yorumla
+1 yılKanki sana kalmış ya mutlu olduğun işi yap diyorlar
00 Yorumlasevdiğin daldan meyve kopar. istemediğin yerde tohum ekme.
00 Yorumla
+1 yılBende torna bölümü bitirdim ama nefret ediyorum hiç sevmedim sende sevmiyorsan bırak
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 376 cevap paylaştı.
+1 yılBende nişan yaptım düğün tarihi alacaktık evlenmek istemiyorum dedim
06 Yorumla- +1 yıl
Denedim içime sinmedi
- +1 yıl
Yorma lütfen
- +1 yıl
Nişan deneme süresi değil mi
Bence dene olmazsa tekrar üni oku oda olmazsa eğitim al ve o işi yap
00 Yorumladene bence bi..
00 YorumlaTam gaz devam çalışmaya
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 622 cevap paylaştı.
+1 yılyoutube yap
00 Yorumla Ne güzel dene iste
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 1,8b cevap paylaştı. Şokta kasiyerlik
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGeç kalmadım mı
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılDgs ye gir denemelisin bence
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÖyle yap
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Okuduğum bölümü bitiyorum ama bu mesleği yapmak istemiyorum. Ne yapacağım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer