Çok Süper Cevap
En İyi Cevaplar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
1Cevap
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Mimarlık güzel olduğu kadar da zor bir bölüm sonrası iş bulma konusunda fikrim yok. Ama şimdi yeniden okumak şansım olsa diyetisyen olmak isterdim iş imkanı daha çok gibi görünüyor
Mimarlık alanında özellikle işsizlik oranı hesaplaması yapıldı. İşsizlik %30-35 oran olarak belirlendi. Bu alandan mezun olan bir kişi birçok çalışma alanlarında da bulunduğu için, işsizlik konusunda büyük sıkıntı yaşamadıklarını düşünüyorum. Ayrıca verilen oran düşük bir oran. Çoğu mimar kendi alanında evden veya şahsi ofis açarak yönetiyor. Mimarlık mezunu olan kişiler nerede çalışma imkanı gösterebilir? Açık getireyim.
Belediyelerin planlama alanında, mimarlık üzerine istihdam eden kurumlarda, şehir planlama, ruhsat veya proje onay konusunda, fen işleri bölümünde, şahsi açtığı ofisinde veya aldığı proje ile bazı günlerde evde çalışarak mesleğinde ilerlerler...
Cevap
1Cevap
Geleceğin meslekleri bunlar değil ki artık. Okunmaz
Peki geleceğin meslekleri ne?
Okunur
Neden
