Güncellemeler
+1 yıl
İşi kabul etmedim arkadaşlar teşekkür ederim
Bugün sabah iş görüşmesi yaptım küçük bir işletme kadın 1 ay dememe süremiz var dedi bu yüzden sigorta yapmıyorum sadece maaş alacaksın ve eğer devam edersen 2. aydan itibaren sigortan da yapılacak dedi bu normal mi yoksa işin içinde bir iş mi var?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
İnşaatta yövmiye usulü çalışmicaksın sonuçta deneme felan hikaye iş kanununa aykırı öğle bişey yapamaz hani 1 gün 2 gün yapmasa anlarımda velevki mesai saatlerin içinde işyerinde bi kazaya uğrasan nolucak
Saçmalık. Ben küçükken daha 18 yaşındayken falan marangozcuya girdim. 1 ay çalıştım sonra çıkarttılar ama girer girmez sigortamı da yapmışlardı. Seni kekliyorlar haberin olsun
Deneme süreci olsun veya olmasın sigortasız işçi çalıştırmak suçtur
Sonuçta 1 ay boyunca orada oturmayacaksın işçi olarak çalışacaksın
Ya işi bir aylık sa da bitince yolayacaksa ben düşündüm de sizi hem şikayet edecem hem gelmeyecem
Ne diyorsun anlamadım?
Suç şikayet edebilirsin 1 gün bile çalışsan bir gün öncesinden sigorta yapmak zorunda
İlk ay deneme süreci olduğundan dolayı okabilir belki
Normal değil, cezası var. Deneme süresinde de sigorta yapılması zorunludur.
İşe girdiğin gün yapması lazım deneme süresi vs hikaye
Kanunen normal Değil. maalesef öğle çalışan firmalar var
15 gündür o süre 1 ay değil
1 ay
tamam normali 15 gündür yani 😅😅
mesele deneme süresi değil istersen 1 gün olsun sigorta yapmak zorunda. Daha önce de bir kez deneme sürem olmuştu sigorta yaptılar hemen
sgksız işçi çalıştırılmaz sgk girişini yaptığından itibaren olurda sizden memnun kalmazsa iş bulmanız için hukuksal olarak 15 gün süre vermek zorunda aynı şekilde sizde ayrılırken bu süreyi tanımak zorundasınız işçi bulması için burada o zorunluluğa kalmamak için 3200 üde cebe atmak için öyle demiş size
Normal değil. Hatta şikayet edin.
Normal değil . Suç. Ilk gün yapmali
1 ay deneme olmasi normal
Mesele deneme olması değil deneme sürecinde sigorta yapmaması mesele
e belki memnun kalmayacak senden 1 ayin sonunda bosu bosuna sigorta yapmak istemiyor
Sigorta derken sağlık sigortası yapması lazım
SGK yapmıyor işte
Sadece sağlıktan yararlanman için yapması lazım ama prim olarak gözükmez.
Staj yaparken yapılan sigorta gibi
Normal degil