İş görüşmesi için gittiğim işletme ilk ay için sigorta yapmıyoruz, dedi. Bu normal mi?

Bugün sabah iş görüşmesi yaptım küçük bir işletme kadın 1 ay dememe süremiz var dedi bu yüzden sigorta yapmıyorum sadece maaş alacaksın ve eğer devam edersen 2. aydan itibaren sigortan da yapılacak dedi bu normal mi yoksa işin içinde bir iş mi var?

Güncellemeler
+1 yıl
İşi kabul etmedim arkadaşlar teşekkür ederim
İş görüşmesi için gittiğim işletme ilk ay için sigorta yapmıyoruz, dedi. Bu normal mi?
Cevapla