Selamlar :)
Müdahale eder misin yoksa sesini çıkarmayıp, bu konuyu dile getirmez misin?
Müdahale eder misin yoksa sesini çıkarmayıp, bu konuyu dile getirmez misin?


İşe yeni girmiş birine benim birsey soylememe gerek yok aralarındaki çalışmaya bağlı bir durum belki 15 gün deneme sürecidir bazı sektörlerde meslek branşlarında ise herhangi bir emniyetsiz bir durum olmayan mesleklerde olabilir sorarlarsa söylerim sormazlarsa herkesin bir bildiği vardır kendince
sıkayet etmıslıgım var
Cevap
11Cevap
Yani ben müdahale etmezdim ama konuşurdum sadece
Bizim aile şirketinde böyle bir durum yaşansa kesinlikle müdahale ederim. Olması imkansız bir durum olsa olursa.. 🗿
İşveren ile Öyle anlaşmış olabilir.. ben işletme sahibiyim bi sigorta primi 3.000 TL üzeri , bana sigorta saçma bi şey
Bizim ülkede bana dokunmayan bin yaşasın mantığıyla kimse elleşmez genelde ama ben rahatsız olup şikayet ederim..
O kişiye bu konuyu açıp belirtmesini söylerim. En azından fikrimi belirtmiş olurum
Müdahalesi olmam ama yapması gereken ne ise söylerdim şahsen 😃
Her koyun, kendi bacağından asılır. Kim, kime tecavüz ederse, etsin hiç karışmam.
Bu suç işleyen şirketlere susa susa boy verdik zaten. Sesi orada çıkarma ama şikayet et.
Gizliden şikayet etme durumu olursa edebilirim.
Bu beni ilgilendirmez ben işime bakarım.
Ama o kişide hakkını aramalı
Etmem, benim ilgilendirmez
Şikayet ederim anın da.
Oranın peşini bırakmam 😄
Ona anlatırım durumu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar