Sgk primi yeni işe başlamış biri için sorunmu? hastanede ögrendimki sigortam yokmuş, aradan 30 gün geçti?

ya bugün rezil oldum hastanelerde hasta halimle, sgk bu ay için işyeri tarafindan odenmemis. yeni ise basladim ve diger arkadaslarinki yuklenmis, sadece ben ve bi isarkadasti sanirim olmayan. boyle bisey nasil oluyorki anlamsiz. kurumsal bi sirket.

Sgk primi yeni işe başlamış biri için sorunmu? hastanede ögrendimki sigortam yokmuş, aradan 30 gün geçti?
Cevapla