Millet iş mi? beğenmiyor yoksa sizce harbiden işsizlik var mı?

Kara bahtım kör talihim diyen kardeşlerimizi yoruma bekliyorum

Çoğunuz yeni mezunsunuz, öğrencisiniz ya da bu süreçlerden geçmiş olabilirsiniz

Sizce iş bulmak mı? zor Türkiye için yoksa dedikleri gibi millet iş mi? beğenmiyor kendini mi? geliştirmiyor

Kendi adıma ben de mezun olmak üzereyim. Sanırım işsizler ordusuna katılacağım yakındır. Üniversite dönemim dahil her sene staj yaptım 4 seneden fazlada iş tecrübem vardır ama hep stajyer olarak çalıştım hiçbir şey öğrenemedim staj yerlerimde :) katkısı sıfır

Kendi çapımda temel seviyede öğrendiklerim var sadece

Sizin sürecinizi merak ediyorum

Millet iş mi? beğenmiyor yoksa sizce harbiden işsizlik var mı

Millet iş mi? beğenmiyor yoksa sizce harbiden işsizlik var mı?
Cevapla