Kara bahtım kör talihim diyen kardeşlerimizi yoruma bekliyorum
Çoğunuz yeni mezunsunuz, öğrencisiniz ya da bu süreçlerden geçmiş olabilirsiniz
Sizce iş bulmak mı? zor Türkiye için yoksa dedikleri gibi millet iş mi? beğenmiyor kendini mi? geliştirmiyor
Kendi adıma ben de mezun olmak üzereyim. Sanırım işsizler ordusuna katılacağım yakındır. Üniversite dönemim dahil her sene staj yaptım 4 seneden fazlada iş tecrübem vardır ama hep stajyer olarak çalıştım hiçbir şey öğrenemedim staj yerlerimde :) katkısı sıfır
Kendi çapımda temel seviyede öğrendiklerim var sadece
Sizin sürecinizi merak ediyorum
Millet iş mi? beğenmiyor yoksa sizce harbiden işsizlik var mı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer