Ön li̇sans mezunu DGS'ye gi̇ri̇p uzaktan eği̇ti̇mle li̇sans tamamlayabi̇li̇r mi̇?

Selamlar arkadaşlar öncelikle ben 2 yıllık normal öğretim okuyan ön lisans mezunu biriyim bu sene DGS ye girmeyi düşünüyorum lakin DGS ye girdikten sonra lisans a tamamlamak için uzaktan eğitim okuyabiliyor muyum KISACA 2 yıl ön lisans mezunu biri dgs ye girdikten sonra uzaktan lisansa tamamlayabiliyor mu

Ön li̇sans mezunu DGS'ye gi̇ri̇p uzaktan eği̇ti̇mle li̇sans tamamlayabi̇li̇r mi̇?
Cevapla