Anestezi bölümünü nasıl 4 yıla tamamlarım şuanda özel okulda tam bursluyun 4 yıla gectigimde
aynı şekilde bu okulumla devam edebilir miyim
Anestezi bölümünü nasıl 4 yıla tamamlarım şuanda özel okulda tam bursluyun 4 yıla gectigimde
aynı şekilde bu okulumla devam edebilir miyim
Anestezi bölümü 4 senelik bir alan değildir. 2 sene okuduktan sonra, 4 yıllık lisans tamamlamak için dgs sınavına girmeniz gerekiyor. Dgs ile lisans tamamlayacağınız bölümler şunlardır; Hemşirelik, acil yardım ve afet yönetimi ve sağlık hizmetleri bölümü üzerinden hangi tercihte bulunursanız lisans egitiminizi tamamlayabilirsiniz...
4 yılı okuduğumuz okulda devam ederek okuyabiliyor muyuz peki
Elbette devam edebilirsin. Fakat anestezi alanı 4 yıllık değil. Farklı bir alanın iki yıllık ve dört yıllık eğitimi varsa ve sen iki yıllık eğitimi alıp, dört yıla sonra tamamlamak istersen aynı alandan tabiki okuyabilirsin..
Merhaba, bildiğim kadarıyla anestezi bölümünün 4 yıllığı yok, 2 yıllığı var. Siz 2 yıl okuduktan sonra 4 yıla tamamlamak Dikey Geçiş Sınavı'na (DGS) girmeniz gerekiyor. Başarılar diliyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Cevap
4Cevap
Oo meslektaş. Anestezinin 4 yıllığı yok. Başka bi kaç bölüm ile tamamlayabilirsiniz
Anladim teşekkürler İstanbul'da iş bulma olasılığı nasıl sence ailem başka şehirde gitmek istemiyorum :(
Özel sektörde iş bulamak çok zor. Tecrübe yoksa daha da zor maalesef
Özel sektör dediğin özel hastane mi
Evet
Yakın bir meslek olursa 4 seneye tamamlayabilirsin, onun içinde dgsye girmen gerekiyor.
Anestezi degil ama yakin bir meslek icin 4 seneye tamamlayabilir, bunun icin de dgs'ye girersin. Onda da puanina gore okul kazanirsin.
kız daha 2 yıllığı 4 yıllık tamamlamayı bilmiyor he aynı sınıftan aynı okuldan devam ediyorsun ahahagahhga:P
devam edebilirsin
puanların yüksekse gecebilirsin 4 yıla
Dgs ile
