Hayvan gibi CV sahibiyim ama halen işsizim, ne yapacağım? CV güzel duruyor mu?

Arkadaşlar 3 senedir işsizim ve kafayı yemek üzereyim, öğrenciyim ama olsun yine de kafayı yemek üzereyim, sizce ne yapmalıyım? Ve bir de görünü mü nasıl profesyonelce mi?

Hayvan gibi CV sahibiyim ama halen işsizim, ne yapacağım? CV güzel duruyor mu?
Hayvan gibi CV sahibiyim ama halen işsizim, ne yapacağım? CV güzel duruyor mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Sizlerden tek ricam CV'imi baştan aşağı detaylı şekilde incelemeniz ve tecrübelerimin ileri derece de olduğunu anlamanız
Hayvan gibi CV sahibiyim ama halen işsizim, ne yapacağım? CV güzel duruyor mu?
Cevapla