- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 9,7b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, bence bu endişenizde haklısınız yani size sonuna kadar destek veriyorum. İstanbul oldukça gelişmiş bir şehir ama deprem yönünden ciddi derecede tedirgin edici bir görüntüsü de var. Ben doğma büyüme İstanbulluyum ve son 11 yıldır Ankara 'da yaşamaktayım. Burada da çok güzel üniversiteler var ve Ankara 'nın bazı bölgeler 3, bazı bölgeleri ise 4. derece deprem bölgesi yani deprem olma ihtimali zayıf, olsa bile çok şiddetli olmuyor. O yüzden burayı düşünebilirsiniz. Başarılar diliyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
03 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkürler. İstediğim bölüme dgs ile gideceğim her ilde yok bazılarının da puanı çok yüksek. Hayırlısı olsun.
- +1 yıl
Rica ederim. Çok iyi çalışın yani olduğu kadar yoksa seneye tekrar denersiniz şansınızı. Hayat devam ettikçe her zaman bir çaresi olur her şeyin.
Soran+1 yıl👏👏👏💖
En İyi Cevaplar
+1 yılŞimdi yaşanılan olaylar maalesef güzel şeyler değildi. Türkiye deprem bölgesidir ve istediğin bir ilde okusan bile, bunu bizler bilemeyiz ve depreme göre hayatımızı kuramayız. Hepimiz etkisindeyiz, bu etki bizle bir süre gelecek farkındayız. Ama şunu bilelim hayat devam ediyor. Eğer İstanbul ' da hedeflediğin bir okul, bölüm varsa burada eğitim almanı öneriyorum. Ama ailende bu duruma karşı, seninde fikirlerin değiştiyse farklı bir şehirde okuma planın yenilendi ise, kararın üzerinden ilerleyebilirsin canım. Bir de şu an hemen karar verme. Sınavına gir, yeterli puanını elde et, sıralamalarına göre seçimlerine karar ver olur mu? O zamanda İstanbul' da okuma fikrin oluşursa, tercihlerinde belirtirsin. Ama yoksa farklı bir ilde eğitimini gerçekleştirirsin..
11 Yorumla
Soran+1 yıl💖💖
+1 yılSaçma sapan bir üniversitede İşletme Sanat gibi işsiz kalacağını bağıra bağıra söyleyen bölümlere gelme.
Ama İTÜ, BOĞAZİÇİ, YILDIZ TEKNİK gibi bir yerde mesela mühendislik okuyacaksan gel.
Ankaralıysan bunlara da gelme; ODTÜ, GAZİ, HACETEPE var orada da.
Mesela bana kalırsa bir İstanbullunun da Odtüde okuması saçma İtü varken...
01 Yorumla
Soran+1 yılÖzel eğitim öğretmenliği
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
67Cevap
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 38,3b cevap paylaştı.
u +1 yılBence vaz geçmemelisiniz
00 Yorumla
+1 yılÖlümden kaçıyorsun yani bu beni güldürdü Allah affetsin 😅
İzjn verirseniz size bir hikaye anlatmak istiyorum 🙂
Çok yıllar önce adamın biri bilgili birine gider ve der ki " hocam benim ölümüm nasıl gerçekleşecek" diye sorar. O bilgili kişide " senin ölümün sudan olacak boğularak öleceksin "der.
Adam korkar o günden sonra dereye, gole denize yaklaşmaz , küçük bir su birikintisi görse kaçar. Ölümü çünkü sudan olacaktır bilir. Yıllar geçer adam birgün çok susar bir bardak Su içer o Bir bardak su onu boğar ve öldürür.
Yani demem şu ki ölümden kaçış yok ölümden hepimiz korkuyoruz ama birgün olacak en beklemediğimiz zamanda rahime ilk düştüğümuz anda ne zaman öleceğimiz yazılıyormus Allah hayırlı ölümler nasip etsin inşaallah
Bence sen istediğin şehirde oku İstanbul mu istiyorsun İstanbul'a git hayatta bır kere geliyoruz bazı şeyleri erteleme sonra pişman olursun...51 Yorumla
+1 yılEğer sınava bu yıl gireceksen deprem nedeniyle konular azaltildi. 4 aylık çalışma ile bile iyi bir sıralama yaparsin. Eğer temelin sağlansa çok calismmissan maddi açıdan ailenin ya da kendinin dışarıda okuma imkanın varsa istanbulu tercih edebilirsin.
Ancak inan bana nerede okursan oku kendini geliştirmesini müddetçe fos.
Mühendislik tıp gibi eğitim alman gereken bölümlerde iyi yerde okuman gerekir. Reklamcılık gibi bir bölüm dusunuyorsanda kendini teknik ekipmanları olduğu özel okullarda okuman daha mantıklı olur.
Bunun haricinde işletme gibi bölümler senin kendini yetistirmene ve iş hayatında uzun süreli çalışıp calismadugina bakar.
En mantiklisi kendi bolumune uygun bir tercih yapman.
Eğer depremden korkuyorsan başka bir yerde de okuyup sadece staj için İstanbul gidebilirsin ancak depremin olduğu gün senin calistigin saatlere de gelebilir. Üniversite tercihini orada yapmakla durum es değer olur.13 Yorumla
Soran+1 yılBen engelli bakımı ve rehabilitasyon okudum. Dgs ile özel eğitim öğretmenliğine geçmek istiyorum. Aynı zamanda radyo tv okuyorum şu anda. İstanbul'da akademilerden spikerlik muhaberlik gibi eğitimler almak istiyorum. Şu an herkes İstanbulu terketmeye çalışırken benim gitmek istemem bana doğru geliyor mu gelmiyor mu karar veremiyorum
- +1 yıl
Bence bu geliş gidis yalnızca depremin etkisi ile canını kurtarma. Gerçekten deprem ulkesiyiz ve her yerde sağlam olmayan binalar var.
Inan bana bende İstanbul kazanmak istiyorudum ama günün sonunda antalyada kalmanin daha doğru olduğunu farkettim. Ilerisi için ne olur bilmiyorum - +1 yıl
Bence de kendine vakit ver ve ölüm kalım meselesi üzerinde de sağlam bir karar var. Cidden insan başına ne geleceğini bilemiyorum bende senin için bu yüzden tahmin yurutemiyorum kusura bakma
Bence vazgeçmemelisin kesinlikle vazgeçmemelisin daha güzel bir eğitim alırsın bence �nşallah iyi bir üniversiteye kazanırsın hayallerinin peşinden koş...
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkürler
Gizli Üye(25-29)+1 yılDeprem 30 yıl sonra da olabilir. Bir ihtimal yüzünden hayallerinden vazgeçme. depremden çok korkuyorsan eğer Ankaradan fay hattı geçmiyor depreme en dayanıklı bölgelerden biri Ankara . Ankara'da okuyabilirsin
21 Yorumla
Soran+1 yılKayseride yaşıyorum zaten iç anadoludan kaçmaya çalışıyorum
Reis sen bilirsin de mesela ben İstanbul da okuyordum bıraktım döndüm memlekete. Birakmamain bir sebebi de depremdo
14 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkürler. Dgs sınavına gireceğim. Bölüm için çok da üniversite seçeneğim yok ne yazık ki
Soran+1 yılAmin çok teşekkürler.
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 314 cevap paylaştı.
+1 yıl5 göbek İstanbullu biriyim , öğrenciye uygun bir şehir değil. Ayrıca okul bitti, burada iş buldun diyelim 15 dk lik mesafeye bile 1 saatte gidebileceğin bir kaos mevcut şehirde...
Sonradan İstanbul a yerleşmek isteyenleri hiç anlamıyorum.
11 Yorumla- +1 yıl
Çık haklısın. Levet Beşiktaş sabahları 45 dk
+1 yılDepremin ne zaman olacağını kimse bilemez, ama genel olarak İstanbul gerçekten yaşanabilecek bir yer mi bilemiyorum. Hem çok pahalı, hemde binalar tırt durumda. Farklı seçeneklerinde olsun bence, Ankara , Eskişehir, Konya ya da karadeniz kıyıları
10 Yorumla
+1 yılStandart bir ülke nüfusuna eşdeğer demografiye sahip bir il burası.
Kaçışın değil, önlemin hayat kurtarıcı kesildiğini hatırlatmak isterim.
Buradaki 'önlem' vurgusu, oldukça geniş bir kapsama yelken açmıştır.10 YorumlaDevlet yurdunda kalacaksan onlar saglam yapilmistir ya da saglam yapildigini bilebilecegin biryere git ya mustkil ya 3 katli ya da Allaha emanet zaten her anımız Allaha emanet ama tedbir işte
10 Yorumla
+1 yılBence sırf bunun için daha güzel bir üniversiteye gitme şansın varken vazgeçmemelisin yani korkunun ecele faydası olmaz. Diyelim ki sen okulu bitirdin ama sanılanın aksine deprem olmadı veya büyük etkisi olmadı. Napıcaksın keşke gitseydim mi diceksin. Hem depremden dolayı zarar göreceğini nerden biliyosun?
10 Yorumla
+1 yılDirekt okumaktan vazgeç. Baksana bi deprem oldu devlet misafirhanelerini açmadı sarayını açmadı gitti üniversiteleri kapattı
20 Yorumla
+1 yılİstanbul güzeldir ama bir öğrenci şehri olarak Bursa'yı öneririm. Öğrenci kampüsü ve yurtlarının olduğu bölge de depreme dayanıklı bir bölge. Ben Konya'da okudum ama öğrencilikten keyif almak istiyorsan Bursa'dan şaşma derim.
10 YorumlaKaç yıldır deprem olacak diyolar teyzemin zamanında da diyolardı marmaradan mezun oldu hâlâ olacak deprem
10 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 359 cevap paylaştı.
+1 yılDepremden kaçamazsın normalde orada yaşamadığı halde ziyarete gidip depremde hayatını kaybeden çok insan tanıyorum
10 Yorumla olabilir -olmayabilirde trafik kazasında ölen bir insanı mezardan çıkarıp sorsan "bilsem o gün arabaya binmem" derdi heralde.
10 Yorumla
+1 yılBence buradaki risksiz yerlerden birini seç.
Seçtiğin şehirlerde istediğin bölüme göre o branşta başarılı olan okulları sıralayla yaz tamamdır.
00 Yorumlaİstanbul'a gelene kadar çok deprem bölgesi var. İlla orada deprem olacak diye bir şey yok ki. Nerde olacağını kimse bilemez sen iyisi mi sağlam bina bul sadece
01 Yorumla
Soran+1 yılSağlam ve müstakil...
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 743 cevap paylaştı.
+1 yılDepremden evvel İstanbul'da okumaman için bir ton sebep var aşkım. Gerçi hangi bölüm bilmiyorum da dışarda okuyan biri olarak İstanbul Ankara İzmir vs yerleri kesinlikle tavsiye etmem
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim abim orada aslında. Ailecek gelip yerleşecektik.
Ben İstanbul'da deprem olur diye seçmedim İzmir'i seçtim İzmir'de deprem oldu. Okuyacağın bölümün iyiyse seçebilirsin fakat normal bir bölümse seçme. Tabi ben seni etkilemek istemem buna sen karar ver.
01 Yorumla
+1 yılSen hayırlısıyla güzel bir bölüm kazan da gerisini Allaha bırak
10 Yorumla
+1 yılDepremin yeri veya zamanı hakkında bilgi değiliz okumak öğrenmek senin hakkın zaman kaybetme?
10 Yorumla
+1 yılOkuduğun ve oturacağın yere bağlı o. Sen yinede gel İstanbul'a.
10 Yorumla
+1 yılCanın ne istiyorsa onu yap hiçbir şey seni yıldırmasın
10 Yorumla
+1 yılBaşta Bingöl Adana ve İzmir olmak üzere Türkiye'nin büyük bölümü bu riski taşıyor zaten.
10 Yorumla
+1 yılTürkiye genel olarak deprem bölgesi zaten nereye kaçacaksın ki.
10 Yorumla
+1 yılMaddi imkanların elveriyorsa neden olmasın İstanbul?
10 Yorumlavazgeçmelisin delirmiş olmak lazım oraya gitmek için
10 YorumlaBen olsam vazgeçmem. Depremin bitip hayatın normale döndüğü gün de gelecek çünkü
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBaşka yerde okusan yine deprem olabilir bence buna göre karar verme iyi bir okul bölüm kazandıysan git oku
20 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılİstanbul'un iyi. Üniveristeleri olursa gelmekten çekinme. Ama merdiven altı özel üniler için yerinden hareket etme
02 Yorumla
Soran+1 yılİstanbul üniversitasinde var istediğim bölüm
- +1 yıl
O zaman bekliyoruz İstanbula
+1 yılTürkiyenin üç tarafı büyük fay hatlarıyla çevrili. öyle düşünürsen konya dışında bir yerde okuyamazsın. Depremden ziyade geçinebileceksen gel İstanbul'a. Kiralar çok yüksek
04 Yorumla- +1 yıl
Konya'da tehlikeli en güvenilir bölge karaman
- +1 yıl
Az önce sallanmis konya
- +1 yıl
Evet her an her yerde olabilir. Allah feci şekilde ölmekten hepimizi korusun. O yüzden depreme alışmak lazım. Bizim yapmamız gereken depreme dayanıklı evler konusunda kamu oyu oluşturmak toplumsal baskı yaratmak. Yoksa bu şekilde korkarak kaçarak nereye kadar?
- +1 yıl
Kesinlikle.. deprem değil tedbirsizlik öldürür
Depremi geçtim, İstanbul yaşanacak bir yer değil. Allah orada yaşamayı düşmanımın başına vermesin. Kopuğu, sapığı bitmiyor şehrin. Haberi bir açıyorsun İstanbul her yerde İstanbul..
02 Yorumla- +1 yıl
@yunus_rhm Allahla ilgili şüphemiz yok. Sen doğduğundan beri oralarda olduğun için orada yaşananlar normal gelmeye başlamıştır.
- +1 yıl
@yunus_rhm Tabii ki yaşadım. Yaşamasım niye bunları yazayım?
+1 yılBen çoktan eledim o seçeneği. Depremden önce de vazgeçmiştim deprem kesinleştirdi. Öğrenci şehri değil ve gezip gelmelik bi yer bence kalıp gürültüsünü kalabalığını çekemem...
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılUydurma laflara inanmayın deprem fay üzerine yapılaşma olan yerde olur buralar Silivri Düzce Yalova gibi yerler
10 Yorumla
+1 yılben de İstanbul'da okumak istiyordum. Vazgeçtim bile..
12 Yorumla
Soran+1 yılDenk geldiğimiz çağa bakın. Resmen finali yaşıyoruz.
- +1 yıl
gerçekten öyle ya çok üzülüyorum
Bence vazgeçme. Depremin ne zaman olacağı belli değil ve depremin ne zaman olacağını yalnızca Allah bilir. Yine de sen bilirsin ama bence vazgeçme sırf deprem yüzünden.
20 Yorumlaİstanbul için boğaziçi ve itü dışında değmez gelmeye ki buralara gideceğine odtü ye gidersin derece yaptığını düşünürsek
00 YorumlaOmuyacak bir sürü şehir var napıcaksın İstanbul 'u ya, millet nasıl kaçsam derdinde benden demesi.
00 Yorumla
+1 yılİstanbul'da doğdum İstanbul'da okumayı seçiyorum çünkü başka şehirde öldüm. Vazgeç knk daha iyi
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 472 cevap paylaştı.
+1 yılSu anda neredesin? Hem deprem heryerde var Turkiye icinde. Yani heryerde yakalanabilirsin depreme
09 Yorumla
Soran+1 yılElbette ama uzmanlar depremi kesin bekliyoruz dediği bir şehre gitmek mantıklı mı bilemedim. Kayserideyim
- +1 yıl
Bu dogru bir dusunce ama bence yine git ne zmn olacagi belli degil. Diyelim iki sene oldu tamam sansina ama mesela 30 sene sonra olsa egitimini yaridami kesmek istiyorsun
Soran+1 yılBenim abim orada gitsem tamamen yerleşeceğim
- +1 yıl
Anladim yani istanbullu olacan
Soran+1 yılEvet ama bu kadar deprem çağrısı yapılırken... Bilemiyorum ya
- +1 yıl
Yapilir uyari bunlar onlem alin diye iste
Soran+1 yılMaraş için da söylemişler defalarca. Önlem alsan ne yapabilirsin ki
- +1 yıl
En azindan hayatta kalma sansin vardir
Soran+1 yılNasıl hayatta kalacağım evlerin çoğu şimdiden yıkılıyor devlet önlem almıyorken ben ne yapabilirim çadırda yaşayacak halim yok
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 655 cevap paylaştı.
+1 yılGelme zaten kiralar pahalı para verip ölmek istiyorsan gel
11 Yorumla- +1 yıl
İstanbul da deprem olmaz olacak yerler kıyılar da fay olan yerler belli zaten
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılNe olacağı belli değil kaç istediğin kadar ecelin gelmişse olur
00 Yorumla valla ben olsam vazgeçerdim sağlam bir ev bulabilirsen ayrı tabi.
00 Yorumla
+1 yılNe farkeder nereye gitsen deprem
Ozaman bu mantikla yaşamada birgun olcen ztn00 Yorumla
+1 yıldepremin en risksiz bölgesi karaman. bence sen karaman'a git
00 Yorumla
+1 yılBende istanbuldayım ama Ankara dolaylarına ya da Edirne ye gitmek istiyorum Giresun'da olur.
02 Yorumla- +1 yıl
Üni için
- +1 yıl
İstanbul'u Abdülhamid'in yalnızlığına terk etmeyeceğiz. 😎😅
+1 yılKaldığınız yerin güvenliği ve kalitesi önemli aslında sadece bu bazda aslında bulunduğunuz şehrinde pek bir önemi yok gibi
10 Yorumla
+1 yılHayallerinden ne olursa olsun vazgeçmemeni öneririm gerçekten çok istiyorsan eğer herşeye rağmen orada oku
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılvAGEÇ BAŞTA ÇÜNKÜ İstanbul'da EV KİRASI 10-15 BİN TL... DAHA BUNUN TOPLU TAŞIMA GİDERİ VS VAR.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİstanbul'da Türkiye'nin nüfusunun çeyreğinden fazlası yaşıyor , 15-20 milyon deprem olacak diye bosaltsin İstanbul'u o zaman...
00 Yorumla
+1 yılSelam
Hayır vazgeçme. Depremin ne zaman nerede olacağı belli değil. Senin yaşayacağın varsa zaten bir şekilde yaşarsın. Tamam bile bile olmasın diyorsun belki ama kaderden çokta kaçamazsin
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBana Boğaziçi Tıp geliyordu, bu yüzden ben risksiz Karaman ı seçtim.
01 Yorumla
Soran+1 yılDalga geçmeyin LÜTFEN!
+1 yılFay hatlarına biraz daha uzak ve sağlam binaları tercih edersin bence hayalinden vazgeçme
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılİstanbul kadar basık boğucu angaryesi bol olan bi. şehir yok iyi yapmışsın bence vazgeç.
10 Yorumla
+1 yılKaderinde varsa heryerde olucak olur
Sadece tedbirli olmak lazım
10 Yorumla
+1 yılDepreme dayanıklı bir ev tutabileceksen sıkıntı yok. Aksi halde depremin eli kulağında. Alternatif seçenekleri düşün
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılİstiyorsan vazgeçme ölüme engel olamazsjn ki. d ecelin gelmişse ha orada ha başka bir yerde
00 Yorumla
+1 yılEn iyisini sen hissedersin bence aslında binanın güvende olduğuna ve arkada kalan ailende aklının kalmayacağına eminsen ve istediğin bir okul ve bölümse git derim
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİstanbul depremi geç maddi olarak yaşanacak yer değil yurt ev fiyatları uçmuş durumda çok iyi bir okula bölüme geliyorsan o ayro
00 Yorumla- Devamını Gör (70)
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer