Fizyoterapi önlisans mezunuyum. Kpss den yüksek alıp atanırsam doğu görevi var mı varsa süresi ne kadar?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Fizyoterapi önlisans mezunuyum. Kpss den yüksek alıp atanırsam doğu görevi var mı varsa süresi ne kadar?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Doğu görevi zorunluluğu genelde öğretmenlerde olmaktadır. Bende öğretmen olduğum için, alanım gereği doğu görevi zorunludur. Bildiğim kadarı ile sağlık sektöründe böyle bir zorunluluk yoktur. Önemli olan, kpss sınavından yüksek bir puan alıp, tercih hakkı olan yerlerde tercih yaparak, hangi il de görev yeri sonucunuz çıkarsa, orada mesleğinizi yürütmektir. Umarım hayırlısı ne ise hakkınızda orası olur..
Sağlıkta yok galiba 4 yıl başka bi yere gidemiyorsun galiba arkadaslarim öyle diyor tanı atanmak nasip olmadı daha bilemiyorum paramedigim bende
Öyleyse çok iyi bencee
3 yıl mecburi
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!