Okumak, iyi yerlere gelebilmek için çırpınmak artık boş mu?

Sonuçta her olaydan sonra online eğitime geçiş yapılıyor.

Sanal eğitimden ne kadar verim alabiliriz ki?

Heleki tıp diş hemşirelik gibi bölümleri okuyan öğrenciler?

Her olayda eğitim online olursa bilinçsiz doktorlar mühendisler türiyecek buna bende dahilim :D

Okumak, iyi yerlere gelebilmek için çırpınmak artık boş mu?
Cevapla